2011. augusztus 10.

Lili falvédője

Egy hónapig készült  (mivel nem foglalkoztam vele éjjel-nappal és nyaraltunk is). Végre kész! Elégedett vagyok vele. És büszke is kicsit magamra, mert ez az első nagyobb quilt-patchwork munkám és ahhoz képest remekül sikerült. :) Szuper volt ezekkel a szép német patchwork vásznakkal dolgozni. Lili egy nagyon szép függönyt választott új szobájához (milyen jó ízlése van a pici lánynak). Unokanővérem egyik kérése az volt, dolgozzam bele a maradékot a falvédőbe. A virágokat ablakosra szabtam és alóluk kandikál ki a függöny. Belecsempésztem a keretbe is és az akasztó fülei is a függöny anyagából készültek. Az egész falvédőt kézzel tűztem. Mivel elég hangsúlyos benne a pink vászon, nem akartam túlcicomázni, ezért a repülő pillangók csak sziluettek lettek. Egy réteg vastagabb vatelint tettem alá és egyszerű fehér lepedővászon a háta. Igazán vidám, kislányosra sikeredett. Remélem szeretni fogják majd! :) Mielőtt eljut hozzájuk, varrok még hozzá egy meglepetés párnát is. :) Már megálmodtam Ábel falvédőjét is, hozzá passzoló ágytakaróval, párnákkal. Nagyon klassz lesz! Hamarosan lecseréljük a kiságyat nagy ágyra!:D







9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Igazán "csajos" :)

    VálaszTörlés
  2. És kézzel, láthatatlan öltésekkel applikáltad, mint a profik!!!! Ezt nevezem, ügyes vagy!:)

    Egy jó tanács, ha még nem adtad át az ajándékot: valamennyire még tűzd át a három réteget együtt, mert a mosás, használat során a középső réteg lecsúszhat. Egyébként nagyon profi!

    VálaszTörlés
  3. Kézzel? Hú, nagyon ügyes vagy, gyönyörű lett!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hű, tényleg nagyon profi az aplikálás, és az egész munka! Nagyon ügyes vagy! gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik! És a színei egyből elvarázsoltak! Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Mesés darab! Ha kislány lennék, én is vágynék egy ilyenre. ;)

    VálaszTörlés
  7. a lovely piece, pretty colors

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online