2011. augusztus 10.

Japán hajtogatós

Végre egy egyszerű szabásminta, ami szíven talált. Nem unalmas szatyorfazon, hanem stílusos, nagyon könnyen elkészíthető, remekül variálhatóak az elemek, színek... Ezt magamnak készítettem a nyaralásra. Ahogy már korábban írtam, az utazás előtti utolsó órákban. Nagyon szeretem. Nemcsak a szabásmintát, az ilyen óriási ringlik beverését is most próbáltam ki először. Egyik sem nagy kunszt. A táska alja vékony bőrből készült. Egy miniszoknyát (direkt varrós célokra turkáltam) szabtam fel hozzá. A füle egy régi táskámról lett leszedve, színben pont passzol. A masni a fül összeillesztését takarja. Találtam egy préselt bőr gombot is az aljára. Nehéz volt varrni a bőrt, de a gépírólap segített, hogy ne nyúzza a gép. Egyterű, nincsenek benne zsebek. Egy mágneszárral zárható. Feneketlen katlan pakolás céljából. A formáját a képen egy kispárna adja, nem túlzottan megpakolva inkább tarisznya fazon. Nagyon szeretem. Reményeim szerint sok-sok fog még készülni belőle magamnak és másoknak is. Kacérkodom egy utazótáska méretű gondolatával is, erős bútorvászonból. :D








6 megjegyzés:

  1. Szuper jól néz ki:)))Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett ez a táska, egyszer lehet én is kipróbálom azt a hajtogatóst, nem látszik bonyolultnak egyáltalán. :)
    Ezt a nagy riglit hol szerezted? Nekem csak egészen aprók vannak még.

    VálaszTörlés
  3. Tök jól néz ki ez a táska, az a zöld szín isteni!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online