2011. augusztus 22.

Frivol franciás





Hogy igaz-e a frivol, szemérmetlen jelző? Talán annyira nem, de olyan jól hangzik. Minden esetre, szerintem szemtelenül aranyos lett ez a tok, ami egy xperia mini-hez készült, Andinak. Andit a munkahelyemen ismertem meg. Helyes, belevaló csaj, örömmel vállaltam, hogy varrok neki, szerintem illik hozzá. Egyedül annyit kért, hogy rózsaszín legyen. Rábeszéltem erre a kopott, vidékies rózsaszínre (én festettem meg egy élénk árnyalatú anyagot teával). A hozzávalók válogatása közben adta magát a csipke (az egyiket én festettem teával, a másik  Nina csipkéje) és a fekete szalag. Aztán rábukkantam erre a mini mode gombocskára, ami egy mini telefon esetében kihagyhatatlan volt, és végül pont az i-re, egy kis üveg hatású függő.  Most már csak azon parázok, jó is legyen a telefonnak (készítettem ugyan papírból méretazonos dobozkát, de hát ez azért nem ugyanaz).
Készül egy feltűnő pink tok is, egy régi kedves osztálytársamnak, hamarosan azt is mutatom. :)
Ja, és mindkettő kihúzóval! :D Ez a darab huncut virágossal...
Egészen belejöttem! Most már rutinosan állok neki az ilyen kis tokoknak, ami még a sajátom esetén apró nehézséget, mellélövést jelentett, ezeknél már meg sem kottyan. Persze nem is adnám ki a kezemből egyiket sem, ha nem lennék velük elégedett.

Szerintem jó dolog, ha az ember apró tárgyai is tükrözik az egyéniségét, és egy ilyen kis kézműves tok igencsak egyedi tud lenni. :) Uncsi a sok egykaptafás zoknifazon, vagy urambocsá... gyönyörű, de vagyont érő valódi bőr tok a boltokban...  

4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon jópofa lett! Nekem is ilyen kihúzós van...csak hát ugye bolti... :)
    Rea

    VálaszTörlés
  2. Bébi, onnan koppintottam, hogyan készül. Emlékszel még a továbbképzésen lemeóztam a tiédet! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online