2011. augusztus 9.

Éjféli "vendégek"





Ezek a levendulával és némi vatelinnel jól megtömött szívek sógornőmnek és anyukájának készültek. Amikor megérkeztünk Siófokra, akkor adtam át. Igencsak végszóra lettek kész! Fotózni is ott sikerült a vendégségben. Szombati napon indultunk. Péntek este 9 után még befejeztem a foltos táskámat, hogy vihessem, akkor kezdtem neki hímezni  két rózsát. Ez gyorsan ment, de még ki kellett szabni és bár nagyok lettek, kézzel kellett összevarrnom, mivel a gépet már nem vehettem elő. Pont éjfélre lettem velük kész. Hajnalban 4.30-kor keltünk. Reggel, még indulás előtt lóhalálában megtömtem mindkettőt, aztán a vonaton varrtam össze. A kalauznő megmosolyogta, ahogy téptem a celluxot és a vonaton csomagoltam be nagy műgonddal a kis ajándékokat. Tulajdonképpen egész jól kihasználtam az időt, mert még bonyolítani is volt időm, két részből szabtam az elejüket és csipkét is kaptak. Zsolti mondta, hogy nem kellett volna már, de én meg akartam csinálni. És ha én egyszer valamit a fejembe veszek...
:D

7 megjegyzés:

  1. nagyon szépek lettek, ezek a cirmos fonalak telitalálat voltak! :)

    VálaszTörlés
  2. Az elszántság fontos. Én is hasonló cipőt hordok.
    A szivecskék szépségesek lettek. S igen tetszik a csipkével, így én örülök, hogy rátetted.

    VálaszTörlés
  3. Barbi drága! Gyönyörűek lettek a szivecskék. Firka Vilma is szuper és úgy minden amit az elmúlt hetekben (is) láttam Nálad. Ha ritkén is írok azért figyellek ám!!
    pusz

    VálaszTörlés
  4. jaj, de csodálatosak! egyszerű és meseszép!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online