2011. július 9.

Új kincsek


Sok-sok új kincsre tettem szert. A "kis" kalitkát, a kalitkás szívet és a hímzővásznakat vásároltam, a többi szépséget pedig kaptam. 
Ninától és Enitől. :D 
Nagyon köszönöm lányok! 
Az apropó, amiért ajándékokat cseréltünk egy találkozó volt, amolyan alkotónap. :D Meghívtam a lányokat, hogy személyesen tudjuk megbeszélni legújabb kit terveinket. Szerintem nagyon eredményes nap volt!  Nagyon jó éreztem magam és nagyon örülök, hogy sikerült eljönniük! 


Ezeket a szépségeket egy falvédőhöz vettem. A legfelső egy függönydarab, ehhez választottam a színeket. Unokanővérem kislányának készül egy falvédő. Az ő szobájában van ilyen függöny, és hogy harmonizáljanak a darabok egymással, belecsempészem a függöny anyagát is a falvédőbe. Már sikerült kiszabni is, csak neki kell látni. :D
Jó munka lesz!


Az autós vásznat Ábel választotta. A kis barátainak már elkészült az ovis zsákja a születésnapi zsúrra. Ábel is követelőzik és jogosan. Szóval, az övé autós lesz, a csavarkulcsosat én választottam hozzá zsebeknek. :D A kalózosnak is története van, egy társasjáték borítója lesz. Erről többet később, de annyit elárulok, hogy komódos darab(ok) lesz(nek). :D


Ez pedig egy kezdemény anyukámnak, mert "neki soha nem hímzek semmit". Igaza van, épp itt az ideje, hogy őt is meglepjem. Bár tud róla, a végeredményt csak sokára mutatom, több más ajándékkal együtt majd. :D

Az utóbbi időben csupán ennyi történt. 
Hímezgetek olykor. Most mintatervezésre fogom szánni az időt és a kitek körül fog forogni az agyam.
Csurran-cseppen majd a mintablogra is valami.
Ma azért varrtam is. Egy strandkendőt. Hiába no, csak úgy pőrén nem akaródzik flangálni a strandon Ábellel.
Hasonszőrű mamik, azt hiszem értitek...

2 megjegyzés:

  1. Én is úgy örülök, hogy ilyen klassz napunk volt, és tényleg nagyon hatékonyak voltunk :)))) Máskor is!!

    VálaszTörlés
  2. Én már látom lelki szemeim előtt a kiteket... szerelem minden első látásra!
    Köszönjük a vendéglátást, tüneményes ajándékokat. Ninával arra jutottunk, hogy ez ismétlés után kiált ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online