2011. július 25.

Tokkal, vonóval...

Készítettem egy mobiltokot. Kellett egy szebb, egy nagyobb, egy praktikusabb. :D
Ki akartam próbálni, tudok-e olyat készíteni, amiben a kivételt könnyítő zsinór van. Jelentem, tudok. :D
Bár nem volt egyszerű. Az egész kézzel készült, a méretek miatt nem is lehetett volna mindent géppel, így az egésznek kézzel estem neki. A szép türkiz, viaszbatikolt vásznat még En-től kaptam régebben. Találtam színben passzoló régi-régi gombokat, csipkét. A kihúzó színe huncutul elüt az összképtől, de szerintem mégis illik hozzá. Mivel a vászonra kétoldalú vetexet vasaltam, és arra a vatelint, remek tartása lett. Maga a tok lehetett volna még egy kicsit szűkebb. Felülre, belülre pedig varrok még egy kis patentot, biztos, ami biztos. :)
Amivel mai napig hadilábon állok (legyen az táska, tok, pipere...), az a bélés. Könnyen összeillesztem a külsővel, csak mindig olyan buggyos, mindig nagyobbra sikerül, akárhogy is szabom. Nem vészes, de nem vagyok teljesen elégedett.







Hamarosan készül egy visszafogottabb, kockás a Kedvesnek is. :)
Majdnem kész a falvédő is. Már az utolsó simítások következnek. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos darab! :) Kíváncsi vagyok a kockás változatra és a falvédőre is. Látszik, hogy tanítási szünet van és van időd alkotni.

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de szép! :) Csodás dolgok kerülnek ki a kezeid közül! ;)

    VálaszTörlés
  3. A kihúzó megoldásán agyalok, mióta mutattad délután a képet. Azt hiszem, még nem jöttem rá a megoldásra ;) de dolgozom az ügyön... Egyébként, rendhagyóan Barbis, nagyon is.

    VálaszTörlés
  4. Álomszép lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!
    Érdekelne, hogyan működik a kivételt könnyítő zsinór. Még nem hallottam róla.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online