2011. július 19.

Méretes monogram







Készítettem egy újabb tűpárna-gyűrűt magamnak. Ez jóval nagyobb, mint a régi. Azt egyébként is egy szálon egy szállal hímeztem, egy egészen sűrű vászonra. A vászon most is sűrű (40 ct), a minta ugyanaz, viszont két szálon két szállal, és a hímzett rózsát szalagra váltottam. Egy régi, kiszuperált kitűzőre feszítettem, méghozzá annyira, hogy a szivacs (amit vatelin helyett tettem alá) nagyon lenyomódott, de azért funkcionál. Viszont a forma szép lett. Mindegy, a következő jobb lesz. :D
Azért nagyon szeretem. :)

5 megjegyzés:

  1. Barbi, nekem is nagyon tetszik! Azt hiszem megpróbálkozom vele, annyira jó ötlet. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Jót nevettem ezen, hogy "mindegy, a következő jobb lesz..Azért nagyon szeretem." :))) Nagyon szép lett egyébként, nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Barbi drága, a hibákat nem emlegetjük... Csodás lett ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online