2011. július 11.

Húúú...



...de nagy fába vágtam a fejszémet. Elkezdtem a falvédőt. Ki is szabtam annak rendje és módja szerint. Igen ám, de ott a közepe, amire virágokat kellene applikálni. Gépi tűzéssel gondoltam, ezért kivágtam a függöny anyagán látható virágokat, hogy majd én azokat körbetűzöm géppel. Az egy dolog, hogy mit akartam, egy másik, hogy mi lesz belőle. A függöny anyaga foszlik, és rájöttem, hogy egyébként én egyáltalán nem tudok szépen tűzni. Tudok tűzni, de nekem a végeredmény nem tetszik géppel. Ráadásul kicsit összetettebb formák lettek, így nehéz a körvonalakat kerülgetni. Maradt a kézi tűzés, szabtam ki új formákat. De persze ezt is túlbonyolítom mert ablakos formák lesznek, hogy a már felvasalt függönyből kivágott virágok kikandikáljanak. Ha belepistulok is véghez viszem!
Szurkoljatok! :D Ha sikerül, nagggggyon szép lesz! (Remélem...)
:D
Ezt muszáj volt megírnom, hogy tudjam, mihez tartsam magam. ;)

8 megjegyzés:

  1. Drukkolok hogy sikerüljön :))
    Ahhoz nem is fér kétség hogy nagyon széééééééééééép lesz !!!!

    VálaszTörlés
  2. Szurkolok! De tudom, hogy te csak nagyon szépet adsz ki a kezedből, úgyhogy nem izgulok... :)))

    VálaszTörlés
  3. Én inkább kitartást kívánok, tudom, hogy mennyi munka egy ilyen falvédő elkészítése!
    Hajrá, hajrá, de ilyen melegben nem ám varrni, hanem strandolni!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. A patchwork titkai... :) a tűzés is olyan játék, ami sok gyakorlás után lesz olyan szép, amit az ember elképzel. Kézzel, lehet hogy könnyebb dolgod lenne, és nem biztos, hogy tovább tartana, mint géppel.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem megcsinálod. Mi ez Neked :) Félkézzel is, de tuti kész lesz. És gyönyörű lesz. És Te legalább varrsz, én csak szeretnék :))

    VálaszTörlés
  6. Kitartás! Gyönyörű lesz :)

    VálaszTörlés
  7. Türelmet és kitartást! Én izgatottan várom a végeredményt, biztosan szép lesz!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm ezt a sok lelkesítést! :D

    Eni, igen, szerintem is sokkal szebb lesz kézi tűzéssel! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online