2011. június 17.

Vajh, hány bőrt...

... lehet lenyúzni az emberről? Nem más nyúz, magam nyúzom magamat. A több lovat ülök meg tipikus esete történik meg velem ismét (sokadszorra). Annyi, de annyi mindent vállaltam be és szinte mindet június végi határidővel. Noooormális vagyok? De most olyan emberek kértek, hogy senkinek nem tudtam nemet mondani! :)
Be kellene fejeznem sok-sok esküvői mizériát és egy ruhát sógornőmnek, egy szerelmi zálogot egy fiatalembernek, ajándékokat Ábel két kis barátjának (vasárnap szülinapi zsúrba vagyunk hivatalosak). És jó lenne a dadusok szívecskéit is befejezni. Közben szeretnék még két ajándékot számomra fontos embereknek elkészíteni. De már közeli kilátásban van egy falvédő, Ábelnek ágynemű. Több találkozó, kitek, új minták, komódos miegymás.
És akkor még nem csináltam meg semmit, ami erre a nyárra szívem vágya lett volna, itthonra, magunknak. És anyukámnak is olyan rég ígérek sok-sok mindent. Bocsáss meg, anya!
De magam kerestem a katyvaszt, majdcsak kimászok lassan belőle. ;D

3 megjegyzés:

  1. Sok sikert a tervekhez. :) Majd csak elérkezik az ősz és akkor már nem lesz ekkora hajtás. Vagy talán lesz? :))))

    VálaszTörlés
  2. Jajj, el ne jöjjön, most lett végre nyár! :D Majdcsak kipipálok lassan mindent! :D

    VálaszTörlés
  3. Hidd el, hogy minden meglesz szépen sorban, egymás után.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online