2011. június 17.

Szívességért szív




Egy ismerős szívességet tett nekem, és mivel nem fogadott el semmit, ám szereti a munkáimat, ezzel viszonoztam.
Bevontam egy kis fém cukorkás dobozt, a tetejét szalaghímzéssel díszítettem. Igencsak megküszködtem a dobozkával, mire azt mondtam, hogy na vállalható szépségű. A legfőbb gondom azt volt, hogy mire az alját bevontam, rájöttem, hogy nem megy rá a teteje. Így most egyszerűen ráhajtható lett (miután hátul egy szalaggal összekapcsoltam a két részt). A doboz csokival bevont kekszgolyókat rejt. Mmmm! :D
A szív a szokásos, gyors és kedves mintával készült, a szokásos és gyors módon. :)
Mind kellemes, zöld színben.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ajándékok, szépek, mint ahogy Tőled megszoktuk!

    VálaszTörlés
  2. Ó, nekem ezek tetszenek a legjobban! :) Kellemes színhatásuk van nagyon.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online