2011. június 24.

Rózsaszín vendégkönyv






Vendégkönyvből sem ez az első. A kellékdoboz párja, egy esküvőre viszi sógornőm több barátnőjével együtt. Az albumborítót úgy festettem, mint a dobozokat szoktam, csak persze nem reszeltem meg. Lakkozás helyett (hogy ne hullámosodjon a papír) bevontam matt átlátszó öntapadós tapétával. Belül gyűrt papírral vontam be. A lapokat rózsákkal díszítettem. Elől kapott egy kis "párnát" az egyik kedvenc csipkémmel, körbeírtam idézetekkel, egy pici szalag és szív. :)
Méretes. Remélem, teleírják! :D

7 megjegyzés:

  1. Nagyon teszik!
    Ügyes és ötletes:).... mint mindig.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!!

    Na, de az Évi doboza.... az mennyei! :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép darab!
    Nem is hallottam, hogy már ilyen is van az esküvőkön! Tök jó ötlet!
    Nagyon ügyi vagy, Barbi!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos és zseniális! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online