2011. június 30.

Fél tucat szív




Ezeken az Atalie szíveken ügyködtem az utóbbi hetekben (sok más meló között). Egyszerű, gyors minta, de a 6. végére igencsak meguntam, úgy hiszem, most huzamosabb ideig hanyagolom. :D
Dolgoztam már precízebben is, nem lettek elég pontosak. Sietnem kellett velük, így is később adtuk át, mint szerettem volna. A rohanás ellenére szívből készítettem mindet, őszinte hálával a gondoskodásért, kedvességért, amivel a bölcsiben minden gondozónő, dadus fogadta Ábelemet nap mint nap, egy éven át. Amikor becsomagolgattam egy kis bonbon kíséretében a szívecskéket, Ábel irányított, melyik szín kié legyen. :) Remélem, örömet szereztünk velük. :) Boldogságos mosollyal adta át a kis tatyókat és az egy-egy szál virágot. 
Egyiküknek még azt is hozzátette: Boldog születésnapot... :D

9 megjegyzés:

  1. Hát ezek egyszerűen gyönyörű!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon gyönyörűek és biztosan mindenki örült nekik! Ábelen pedig jót mosolyogtam:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! :)

    nekem a kék a kedvencem most :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online