2011. június 27.

Csipkelődtem






A suliból az egyik pedagógus asszisztens, Gábor megkért, hogy készítsek valami szép ajándékot, amit a barátnőjének adhatna. Rég kiszemeltem ezt a mintát. Gábornak is tetszett, így belevágtam. Mivel a barátnőjének a kedvence a lila és a sárga, lilával hímeztem és az idézeteket is lilával írtam a keretre. Az egyszerű natúr fenyőkeretet úgy festettem, ahogy a dobozaimat szoktam. Akrilfesték, rá a szöveg, némi lakk. Egy kis fehér és barna festéket is dörzsöltem bele ronggyal, majd megreszelgettem itt-ott. A keret sarkára biggyesztettem még egy kis csipkét is. A hímzést vastag vatelinréteggel béleltem alá, hogy szépen kidomborodjon a keretből. Tettem a hímzésre egy picuri charmot is. Most már csak abban kell bíznom, hogy a barátnőnek is tetszeni fog.
Jó érzés, hogy egy fiatal fiúnak is tetszenek az ilyen holmik, és ilyen ötletes, nem a szokásos tucatajándékok közül választ, mint a bonbon, virág, plüss... (Nem mintha mi nők ezeknek nem örülnénk, no de mégis, a fantáziát és egyediséget sokra tartjuk!)

Ezek az idézetek kerültek a keretre:

"A szerelem olyan, mint amikor a szél lebegteti a függönyt. 
Nem a szél a lényeg, nem is a függöny, hanem a lebegés."

"Mezítelen léptére a mák lángolva rebben, dústerhű ág fordul felé, amerre útja visz. 

Elveszti halk lélegzetét a szél a berken... 
Utána fordítják fejük a szép virágok is."

"Még akkor is szeretnünk kell, ha nem szeretünk. Mindig. 

A szerelem, a szeretet nem mára szól. Örökre. Akkor élünk.
 Ez a fluidum, mely betölti a teret. 
Áramlik, van zizzen, mint az elektromosság, éltet, betakar, mert ez az egyetlen szenvedély, mely föloldja magányunkat, énünket. Szárnyalás, amit nem tudunk, hova visz, de visz. 
Emel és elejt." 
(Gyurkovics Tibor)

"A szerelem füst, melyet a vágyak mámora hoz létre."


Ezzel újabb feladat kipipálva. Mivel a legtöbb melóm a hónap végére kellett, egész jól elfogyott mind. :D
Most már illendő lenne befejezni a bölcsis búcsúajándékainkat is és átadni.

15 megjegyzés:

  1. Tuti szép lett, nagyon ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépséges, és különleges lett az idézettel :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok! Akkor biztosan be fog jönni a barátnőnek is. :D

    VálaszTörlés
  4. Tuti be fog jönni... én is nagyon oda vagyok érte!:) Mint minden alkotásodért!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép, először azt hittem, hogy igazi csipkéket varrtál össze! A keret is nagyon ötletes, már a múltkor is felfigyeltem az idézetek ilyen formában történő felhasználására!

    VálaszTörlés
  6. Szépséges ajándék! Biztosan nagyon örül majd a megajándékozott! :o)

    VálaszTörlés
  7. Ha én kapnék ilyen ajándékot, kiugranék a hajam alól örömömben!
    A megajándékozottnak tetszik?

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű, én nagyon örülnék egy ilyen meglepetésnek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online