2011. június 3.

bÁBEL



Íme Ábel a fürtjei nélkül. :D 
Megszabadultunk a "kolonctól", bármilyen szép volt is, már nagyon nem volt praktikus. Tulajdonképpen már csak akkor volt szép, akkor ugrott apró gyűrűkbe, ha leizzadt. Egyébként egy merő szösz volt hátul, a feje tetején pedig letapadt. Szóval ideje volt a nagy nyiratkozásnak, ami szuperül ment, még azt is hagyta, hogy a fodrásznőnk géppel igazítsa ki hátul. A rövid hajtól igazán fiús, huncut kis golyó a feje, ezzel együtt most igazán rosszcsont is lett mostanság. 
Nagy a szája, gyűjti a plezúrokat...
:D
Most tetőzik a 'miért' korszak...
Néha már nyakig vagyok a végtelenségig feltett Miért?-ektől. Főleg, amikor már nincs is mit rá válaszolni, de azért még kérdezi. :D
Esténként a nagyszobában felhalmozott motyóját apránként átviszi az ágya mellé a kis konyhára. Kb. 20-szor (nem vicc) a lelkemre köti, hogy 'anya, ne vidd el!'.
Múltkor már dafke, 20-szor elmondtam neki viccből, hogy nemviszemnemviszemnemviszem...
Mint egy aprócska lejárt lemez...
:D

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de Tündér lett ezzel az új frizurával!!! :-) Imádnivaló nagyfiú!

    Én, mikor már nem tudtam válaszolni, átadtam a válasz lehetőségét apának :-)

    VálaszTörlés
  2. De édes:) Jóóó ez a miért korszak, jóóó sokáig tart:))) Amúgy rájön az ember, hogy tulajdonképpen a miértre bármit lehet válaszolni, a lényeg, hogy így mesélteti a gyerek az embert, hiszen most tanul nagyobb szókincset és ok-okozati összefüggést, így én a miérteket csak kötőszóként értelmeztem anno, ami azt jelenti: igen, anya, beszélj még!

    VálaszTörlés
  3. Olyan vagány!!!!:9 Még a szeme se áll jól:) Levesz már most mindenkit a lábáról,igaz? Hát még később..:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online