2011. június 15.

Anna Lilla doboza

Loptam. 
Kizárólag fotókat, Éva oldaláról, mert én nem tudtam ilyen szépségeseket készíteni. Minden más saját kezem munkája, nem tolvajlás. :D 
Ja, megint lódítok, az egyik ajándék turis kincs. :)
Kezdem az elején. 
Megismertem Évit, a blogját, kedvelem, rendszeresen olvasom. Persze sokakkal vagyok így! A babavárástól (mint általában a legtöbb nő) elolvadok. Nem titok, hogy nagyon szeretnék még egy kicsit. Így annyira jó volt olvasni Éváék boldog várakozását. Elhatároztam, meglepem. Csak úgy. Kell erre különösebb ok? Szeretek adni. Kapni is, nagyon, ezt nem tagadom. 
De ezt annyira jó érzés volt elkészíteni csak úgy, vagyis Anni örömére. :)


Szokásos emlékdobozkámat készítettem el, de kicsit rendhagyóbb lett, mint az eddigiek. A mintán rengeteget agyaltam, többet el is kezdtem, de végül csak kilyukadtam a jól bevált kis szárítóköteleshez, mert ez annyira telitalálat! :D A dobozt most is koptattam, csürüszköltem, dörzsölgettem, hogy kicsit használt fazonja legyen. Rá egy kis Nina csipke és farkasfog. A teteje szokatlan volt az eddigi dobozokhoz képest, mert üveges. De így védi legalább a 40 ct-os vászonra hímzett mintát. 


Került rá egy helyes babakocsi dísz, belülre lábacskák. 


A doboz belsejét egy pöttyös vászonnal béleltem, ami eredetileg elég élénk rózsaszín volt, így teával, kávéval vénebbé tettem és fáradt rózsaszín lett. Nekem nagyon tetszik az árnyalata.


Készült egy kis üdvözlő pinkeep, szív alakú. Saját tervezésű kis gólyával. :) A mintát hamarosan felteszem a mintablogra, így bárki kibökheti hasonló jeles alkalomra (ez itt a reklám helye :D). Zsebes lett a hátulja.


A dobozba tettem a szokásos Juhász Gyula idézetet. Ábel dobozán is ez függ. Szeretem. Az emlékezésről szól. :)
És találtam az egyik turiban egy kis kötött barett sapkát. Nem bírtam otthagyni, egyébként is akartam még valami apróságot a dobozba rejteni, ez lett az. :) Tündéri lesz Anna Lilla buksiján úgy 1 évesen. :) Jól mutatna rajta egy kis rózsa is. Évi, ez már rád maradt! :D

Sok-sok szeretettel, örömmel készült! Minden percét élveztem, de legjobban, amikor Éva bejegyzését olvastam arról, ahogyan kibontotta. :D

12 megjegyzés:

  1. Szépséges és kedves meglepetés, finom részletekkel.
    A gólyás mintád pedig iszonyúan tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Kedves ajándék (és nagyon szép)... Mi is várunk a családban babát, még jó néhány hónap hátra van, de már ötletelgetek én is...:)

    VálaszTörlés
  3. már Évi blogján is megcsodáltam (majdhogynem megsirattam a sorait) :-)
    nagyon csodálatos dolgokat készítettél ismét, és ez az önzetlen kedvességed... mai napig levesz a lábamról! :-)

    nagyon sok puszi

    Dia

    VálaszTörlés
  4. Annyira szeretem a dobozaidat (is), és az arany kezeidet :))) Csodaszép ajándék!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű és megható lett !
    (Remélem a csomag odaér legkésőbb holnap, a tiéd landolt már anyuéknál, szombaton elhozom. A Blogtali szpt. 3-án lesz, gyere át hozzám, és Hokata képére kattintva feljönnek a részletek. Puszi Gina)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett Barbi,minden apró részletével együtt!:))

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Very pretty and perfect in every detail! You are so talented and your imagination is amazing!
    Hugs,
    Michelle

    VálaszTörlés
  9. nagyon-nagyon kedves és gyönyörű, nagyon!
    ilyen apró hímzést hogy látsz,én ezt nem is értem, de a türelmed sem...

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek!

    Thank you Michelle! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online