2011. május 29.

Sűrű (nagyon sűrű) hét







Nagyon mozgalmas volt az előző hét, és a továbbiak is azok lesznek.
Egy héttel ezelőtt beiratkoztunk Dana és Kriszti társaságában az oviba. Utána el is mentünk az ovi kerti mulatságára. Ezen a héten volt a bölcsis buli. A képek akkor készültek Csöpeszről. Néha olyan nagynak látom, néha meg még olyan kicsinek. Jó helye volt itt, most jön a nehezebb világ. Itt még annyira ártatlanok a bölcsiben mind, az oviban bizony már eltanulják a rosszat egymástól.
A suliban elbúcsúztunk egy kislánytól, aki a családdal Sopronba költözik, az ország másik végébe. Egészségnap is volt, ahol minden gyerek együtt tornázott, fogat mosott, sok-sok zöldséget, gyümölcsöt evett. Nagyon jó volt a hangulat.
A hétvégém volt a legsűrűbb és persze még nincs vége. Kiszabtam és összeférceltem sógornőmnek egy alkalmi ruhát, mert esküvőre mennek tesómmal nemsokára. Ez egy pink színű, szűk, rövid, pánt nélküli kis ruha, szív alakú dekoltázzsal. A próba is megvolt, mindenhol stimmel, egy-két icipici változtatást igényel csak. Ha elkészül teljesen és kivasaltam, mutatom. :)
Aztán készült még néhány kis üvegcse. Varrtam egy ceruzatartót is, mellette hever még négy kiszabva. Ezeket 5 gyerkőc kapja az osztályból, akik nyertek egy játékban.
Terveztem egy mintát is, kérésre. Nagyon sok van a fejemben kérés nélkül is, de nem tudom, mikor tudom ezeket papírra vetni. A kérés is már nagyon végszóra lett meg. És még lóg is pár a levegőben.
Közben kiborít a meleg, minden nap olyan kótyagos vagyok, majd leragad a szemem. Talán a mai nap a kivétel, mert ma hűvösebb van.


A végére hoztam néhány Ábel-aranyköpést:

Apa: - Mennyi lehet az idő?
Ábel (felemelt mutatóujjal nyomatékosítva): - Hétkilenc!

***

Ábel: -Voltunk boltban!
Apa: - És mit vettetek?
Ábel: - Celuszánt! (celofán)

***

Ábel ész nélkül rohangál a lakásban. Nyáladzva brümmög.
Egyszercsak fékez:
- Brrrrrrrr, kijelződéslámpa...

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online