2011. május 20.

Ja!


Egy ideig úgy volt beállítva a blogom, hogy névtelen felhasználók ne írhassanak bele. Mivel drága M.K. barátném csak így tud nekem írni, ha kedve szottyan, visszaállítottam. Ám volt, hogy olyan megjegyzést kaptam, amit nem írtak alá (ezért is eszközöltem ezt a beállítást korábban). Nem a sorokkal volt bajom, kedves sorok voltak, de ha már én mutatom az arcom, és megosztom veletek a munkámat, gondolataimat (ha nem is a legmélyebbeket) Kedves Olvasóim, kérlek Benneteket, hogy Ti is írjátok alá, ha üzentek.! Elég egy becenév, mégiscsak jó kötni valakihez egy-egy kedves kincsértékű gondolatot! :D
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online