2011. május 16.

Hej, vége az aranyéletnek

Egy hónapig nem volt ps, ugyanis meghekkelték. Csókoltatom a hackerek (így kell írni?) kezét, megkeresném őket még pár melóra! Arany életem volt, nem hallottam egyetlen lövést sem, és katonák óbégatását, meg a zuramét sem. Most újra van. Ezért nó képtöltés, mert a kettő belassítja egymást, mivel online a játék is. Pedig már lenne mit mutatnom, eddig bizony lusta voltam töltögetni, most meg már nem olyan egyszerű. Sebaj, gyűjtök még hozzá pár fotót aztán egyben rátok zúdítom. Kaptam sok-sok csodás dolgot mostanság és végre összepattintottam néhány dobozt, amelyek félkészen hevertek a sarokban. Egyszer csak felkerülnek már a Komódra. Van köztük teásdoboz, kávés (azt egyszer már mutattam), apró úti varrókészlet, lány-fiú babadoboz... Ami még hátráltat, hogy most már egyre jobban besűrűsödnek a napok a suliban, itt a tanév vége.
Bábellel most már jól vagyunk, lekopogom - remekül eszik mostanság. A hiszti maradt, de azért nem vészes. Az óvodába is beiratkoztunk! :D
Egyébként én még mindig köhécselek, és folyton folydogál az orrom, már kezdek arra gondolni, hogy ez inkább allergia. Eddig is volt egy enyhe változata így április-májusban. Eddig az orrnyálkahártyám volt megduzzadva, olyan mintha tele lenne az orrom, de nem tudom kifújni. Lehet, hogy ez fejlődött fel? Vagy csak a sulira vagyok már allergiás? ;)
Mindjárt itt a nyár! :D

2 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg!Igen,tényleg nemsokára itt a nyár!!!:)
    Már én is nagyon várom!:)

    VálaszTörlés
  2. Kitartás,ezt az egy hónapot már féllábon is kibírjuk:))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online