2011. május 20.

Ennyivel van ennyi


A polcon pedig sok-sok félig kész kezdemény...
Lelepleződött a kis szürke doboz teteje, és jól látjátok, a Salmon Lace mintás varródobozom is a Komódba kerül majd (nekem kicsinek bizonyult, hátha mást még boldogabbá tesz majd :D).
Úgy tűnik télre tervezett vásárom végérvényesen nyári vásár lesz.
Olyan rég beígértem már. Azért érdekel még valakit?

***
Egyébként ma irtó vegyes napom volt.
A délelőtt gyorsan eltelt. A délután a gyerekekkel most remek volt, sokat voltunk a jó időn, nincs értelme már péntek délután gyötörni őket.
Ám jött valaki, aki nagyon megbántott, ez végleg elvágta a délután többi részét.
És ilyen hangulatban kellett vinnem Ábelt az ovi kerti bulijára, hisz megígértem neki.
De ott volt Kriszti és Adrienn, a két drága barátnőm, és ez már elég volt arra, hogy jobban érezzem magam. Segített egy kedves telefon is egy másik valakitől. És a három picúr is enyhített a bánaton. Zs is kérdezés nélkül megölelt.
De bánt még most is nagyon a dolog, mesélni nem mesélek róla. Felesleges, én vagyok túlérzékeny bizonyos dolgokban. Majdcsak túllépek rajta, mert egyebet nem tudok tenni.
Fáradok. Nehéz volt ez az év, új helyen, új emberekkel, új gyerekekkel, Ábellel is sok új dolog jött és több év tanítás is kimaradt. Sokszor vagyok szétszórt, feledékeny és ez is bánt. Nem szeretnék hibázni...
A legutolsó buli a kollégákkal már nagyon kellett! Nagyon jól éreztem magam! :D De még biztosan kell pár év, mire félszavakból is megértjük egymást... Mert az a legjobb állapot...

Most hoztam ezt az egy fotót, mert a gép nem akarta betölteni korábban, meguntam, feladtam. A hímzést nem! :D

2 megjegyzés:

  1. Irtó sok új és jóóóóóóóó dolog került ki a kezeid alól! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online