2011. május 4.

E heti leltár


1 hónapja húzódó göthő
2 rosszalló szempár (menj már el orvoshoz!)
1 beteg gyerek
1 beteg felnőtt
2 beteglap a hűtőn
gyötrő 40 fok közeli lázak
még gyötrőbb láztalanság
bogyók, szuszpenziók (amiknek több az átka, mint a haszna)
3-4 óra alvás (az sem egyvégtében)
kóválygós nappalok
erős köhögés
zsebkendő, zsebkendő, zsebkendő
kisebb bűntudat 26 másgyereke miatt
2 gondoskodó nagyi
0 xszem
számtalan mese
bokáig érő kisautó tenger
mindezek megtetézve roppant nyomott hangulattal

A lista tetszés szerint bővíthető egyéb kellemetlenségekkel...


(De tegnap megszületett bennem az ötelt - bár ezt régebben is csináltam, csak fejben - hogy elkezdek egy füzetet, amolyan optimista naplót, amiben minden napról írok, de csakis az aznapi jó dolgokat írom össze, megköszönve a Jósitennek - és gyakran visszaolvasgatom).

Mai első jó dolog - fel bírtam kelni! (vagy el sem aludtam?)

9 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Remélem hamar olvashatunk egy ugyanilyen listát az optimista naplódból is. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kedves ajándékot!Nagyon tetszett:)Gyógyuljatok meg minél hamarabb,remélem nekem is összejön.Sajnos most az én listám is hasonló lenne,ha írnék,de lesz ez majd sokkal jobb is.A lényeg,hogy fel a fejjel.Puszillak Titeket:
    Timos

    VálaszTörlés
  4. Jajj Barbikám, ez már nem játék, tessék elmenni orvoshoz!! Pikkpakk kikúrálna egy normális gyógyszer....
    Az optimista napló remek ötlet, kezdd el írni, mi olvasnánk szívesen :)) Puszik!

    VálaszTörlés
  5. ...avagy el sem aludtam..:-) Mondanám, hogy megnevettetél, de igazából rettentően sajnálom, hogy ennyi nyűgöd van. Gyógyteákkal miképpen állsz? Én ugyan nem voltam ennyire beteg, de a köhögés engem is elkapott. DM-ben vagy gyógyszertárban kapható kakukkfű vagy lándzsás űtifű. Ez utóbbi már előbújt a földből is. ha még aktuális érdemes kipróbálni talán.
    barbi azt szeretem benned (többek között) hogy a humorérzéked nem hagy el.
    puszillak

    VálaszTörlés
  6. Igen, egy jó orr-fül gégész csodát tenne . Ninának igaza van.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Barbi! Nem hinném, hogy pont attól gyógyulnál meg, ha benézel hozzám! Azért kukkants oda, mert...

    VálaszTörlés
  8. Jobbulást, uhh, hosszú lista, egymást fertőzitek?
    az jóóóó:)))
    Bocsi, szóval együttérzésem:(

    csak optimistán:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online