2011. május 17.

Anyáknapi

beszámoló, kissé megkésve.
Na, most töltök, mert Zs dolgozik, én pedig délutános vagyok. :D
Íme a cukiságom az én Cukiságomtól! Egy édes fotó (amit rögtön szétdobtunk a család női rokonainak ;D) és egy gipszből kiöntött szívecske, amit Ábel festett le. :D Hátul egy aranyos kis versrészlet egy fésűvel, jelezvén, hogy ezt Ábel készítette. :D
Tündérpofám mamával behozta elém délután a suliudvarra. Agyonszorongatta a celofánt, ezt neked csináltam, mondta, de nem adta ide, ő hordozta körbe. :D




Ezt a dobozkát hoztunk össze a gyerekekkel a suliban. Ehhez az ajándékhoz köröztem apró, levehető tetejű dobozokat. Végül rendeltem, mert találtam tizenkettes csomagolásban, préselt papírdobozkákat.
A hozzávalókat én vágtam ki, mert így gyorsabb és egyszerűbb volt, a gyerekek feliratozták és a tetejét ők állították össze, a belsejét én.
Jövőre már több feladatot szánok nekik, szóval az idei közös munka. :)
A doboz tetején a virág közepébe írtuk, hogy anya, a többi szöveg belülre, a levelekre került:

Anya,
szeretetem
irántad
folyton
nő...
nő...
nő...
és nő...
szeretlek

A virág szára harmonikába hajtva süllyed a dobozba, ahogy az anyukák kinyitották, úgy nőtt a virág szára, és nőtt a szeretete a gyerekeknek... ;D
Azt hiszem, tetszett az anyukáknak. :)
Az ötletet még régen láttam valahol (újságban, könyvben, neten? - nem tudom, de azt tudtam, hogy egyszer összehozom egy osztállyal, mert olyan ötletes). :)






1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ, szóval ehhez kellettek a dobozkák, gratulálok, nagyon ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online