2011. április 13.

Viszket a tenyerem, de az a baj, a torkom is

Bizseregnek az ujjaim, annyi az ötletem, de már csak tátogok. Most csak annyira futja, hogy míg Ábel lesétált Maca mamával az ebédért, megmutatom a közelmúltban szerzett kincseimet. Ha Ábelt leteszem aludni, reményeim szerint én is tudok majd. Azért, ha lesz egy kis erőm, szeretnék készíteni egy kis szalaghímzett medált magamnak, fájdalomdíj gyanánt (ez gyorsan megvan), és pénteken lesznek hungarocell tojásaim is, amiket hétvégén vonok majd be. Legalábbis szeretném azt hinni, hogy ez a legpocsékabb napja a náthámnak és holnap jobb lesz. Már csak azért is, mert menni kell Ábellel a kontrollvizsgálatra (szerencsére csak itthon a kórházba, helyi járattal felficcenünk, úgyis szeret a városban buszozni). Ó, és végre kiválasztottam egy hamarosan érkező kis hercegnőhöz méltó mintát! Jövő héten talán belekezdek. :)
Fonalak és vásznak Ninától.
Charmok Paolától.

:)

4 megjegyzés:

  1. Óóó, a szalaghímzett medál nagyon jól hangzik! A betegség-gondok már kevésbé, jobbulást és pihenést kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Mézes pálinka melegen!!! És holnapra semmi bajod nem lesz...tapasztalatból mondom:))))

    VálaszTörlés
  3. Ja és jól látom Nina 2 új fonalát a képeiden???:)))) Nekem is, nekem is!:)))

    VálaszTörlés
  4. Teljesen átérzem a helyzeted, szintén hasonló állapotban vagyok (az én kislányom nem olyan türelmes), de reménykedem a gyors gyógyulásban.
    Neked is ezt kívánom,a nyuszi sereg nagyon bájos és ezek a színes fonalak is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online