2011. április 10.

Szemet szúrt


Szemet szúrt szombat délelőtt, hogy Ábel bal szeme vörös. Gondoltuk, visszajött a kötőhártya-gyulladás, vagy huzatot kapott (mert bár fúj nagyon a szél, egy hét beteg bentlét után kell a levegő és levittük). De nem. Este jobban megnéztük, észrevettük, hogy valami a szemébe ment.Ábel azt mesélte, hogy bogár csípte meg. No, hogy mi igaz egy 3 éves történetéből, ki tudja... Próbáltuk kiszedni, de nem igazán hagyja egy gyerek (még a felnőttek sem nagyon), hogy piszkálják a szemét. Annyit bőgött, hogy ha felületi gond lett volna, már rég kiúszott volna. Felvittük az ügyeletre. Ott is megpróbálták, persze ők sem tudták kiszedni (pont a dokinénink volt az ügyeletes). Továbbküldött Barcikára. Ott nem volt este szemészorvos, az asszisztensnő ismét megpróbálta kiszedni (tök feleslegesen ugye). Végül belenyomott egy gélt Ábel szemébe, mondván az felpuhítja a szennyeződést, másnap pedig menjünk vissza, az orvos megnézi és kiveszi. Ma megint elmentünk Barcikára, az orvos megnézte (egész szépen hagyta Ábel). Szerinte a szennyeződés már távozott, a gél segített, de még van utána szennyeződés, amit le kell polírozni a szem felső rétegéről, mert továbbra is gyulladt. Mivel Ábel 3 éves, nem oda néz, ahová egy orvos akarja, bódításban kell ezt megtenni. Hjaj, kérem! És ezt itt nem csinálják kicsi gyerekeken. Szóval holnap megint kórház, ezúttal a megyei. Állítólag még aznap haza is jöhetünk, de semmi biztosat nem mondtak. Nem komoly dolog, de mégis milyen körülményes! Mondanom sem kell, aludni nem sokat aludtam. Ráadásul most én vagyok megfázva. Állandóan fáj a fejem a szeles időtől, és a torkom gyűszűnyi. Emiatt a közérzetem pocsék. Ábel egyébként vidám, de a szemcseppet és a krémet iszonyat tortúra a szemébe juttatni. A fele nem is odamegy, ráadásul mikor végre úgy tűnik sikerülne, akkor a krém és a szemcsepp nem jön kis a tubusból. Ahhh!
Az első úton persze hányt is egy nagyot, hiszen nem bírja az utat és akkor hirtelen indultunk, nem vettünk be B6-ot. Képzelhetitek, hogy nézett ki, mikor beállítottunk este az ügyeletre. 23h-kor értünk haza. Holnap pedig nem ehet semmit, ha esetleg tényleg bódítják/altatják. Legalább nem lesz mit kihányni. Ennyit a hétvégi kellemes pihenésről.
Szegény Viki kolléganőmet és Anyósomat is már nem is tudom hanyadjára akasztom le a szögről, hogy segítsenek.
Azért néha tudok picit hímezni is (bár mostanában délutánonként aludtam, ami nálam olyan, mint a fehér holló - legutoljára a szülés utáni időkben tettem ilyet). Lefotóztam az új vásznaimat, fonalaimat, charmjaimat is. Majd mutatom nemsokára egy hímzéssel egyetemben.

9 megjegyzés:

  1. Reméljük, tényleg nem olyan komoly, mint amennyire körülményes és hamar túl lesztek rajta!!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  3. Szorítok Nektek nagyon - JOBBULÁST!!!

    VálaszTörlés
  4. Kitartást! Szorítok Nektek!
    A gyerekek mindig tudnak gondoskodni a szórakoztatásunkról! :) Ezek a szembe, orrba, fülbe kerülő dolgok meg pláne jó kis fejfájást tudnak okozni az amúgy is örökkön aggódó szülőknek!

    VálaszTörlés
  5. Barbi, cseppet se aggódjatok! A krémtől (nem írtad, én Tobrexre gyanakszom) valóban felpuhul és a gyulladás is csökken, de bizony beletelik 2-3 napba. Ha nem segít, jön a bódítás, ami Ábel és az orvos dolgát is megkönnyíti, de még az is lehet, hogy azt mondják, semmi szükség rá! Ha mégis, szinte biztos, hogy még aznap hazamehettek!

    VálaszTörlés
  6. Barbi ez horror!! Én nagyon nehezn viselném és állandó para és gyomorgörcsbe lennék... Legyél ennél sokkal erősebb! Sok erőt neked!!

    VálaszTörlés
  7. Gyógyuljatok meg!:)
    Nem is tudtam,hogy ilyen közel vagytok,én Barcikán lakok!:D

    VálaszTörlés
  8. Jaj, jobbulást nektek! Remélem, semmi komoly! Sajnos, én is megjártam az egyikkel a szemészetet, fémforgács került a szemébe. Nem kívánom senkinek! Sok ölelést és kitartást nektek!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online