2011. április 30.

Sármos szívek



Anyáknapjára készült néhány szívecske.
Gyorsan hímezhető, de különleges mintákat kerestem. Kettő hardanger díszítésű, angyalszárny medálokkal, ezeket levendula olajjal illatosítottam is. A másik három bargello mintás, szalaghímzéssel és szív charmokkal, ezek nem illatosak. Arra gondolva, talán más is szeretne ilyet, bevittem a munkahelyemre, kettő el is kelt. :) Úgy terveztem, ha netalán nem marad, lesz még időm készíteni a drága nagyiknak, ha viszont marad, ezekből kapnak ők is. Úgy alakult, hogy már át is adtuk Dédinek és Saca mamának, így mutatom, Maca mama még nem kapta meg, de ő nem jártas az internet világában, így nem látja meg. Ábel keresztmamija és az ő anyukája (mivel ott nincs unoka, neki is ajándékoztunk egyet, végtére is Ábel neki olyan) hasonlóakat kaptak, de azok még korábban át lettek adva (fotót azokról sajna nem készítettem).

Ábeltől nagyon szépet kaptam ám!
Bejöttek elém Maca mamával az iskolába pénteken, bölcsődéből hazajövet. Nagy örömmel futott elém az udvaron, 'anya ezt neked hoztam, én festettem!'
Egy gipszből kiöntött szívecskét készítettek a gondozónők, amit a gyerekek piros festékkel lefestettek, ezt pedig ráragasztották egy cikk-cakk ollóval cakkozott papírszívre, hátán egy kedves versikével. Szépen becsomagolták celofánba is. :) Hozta örömmel, de nem adta ám oda, ő hordozta! :D Előtte való nap mondogatta, hogy 'majd adok anya meglepetést, de csak pénteken szabad megnézni!' :D
Majd lefotózom azt is! :D

A charmokra visszatérve, mostanság hirtelen rengeteg ilyen gyönyörűséges fityegőm lett. :D
Szereztem néhányat a Vaterán. Aztán korábban Ninával közösen rendeltünk külföldről is (már megvannak ez aljövendő kitekhez valók is ;D) - ezeket már mutattam is korábban. És Nina is ajándékozott nekem, nem is keveset. Nagyon szépek! Köszönöm! Néhány újabb is érkezik majd Tőle!
Le fogom ezeket is hamarosan fotózni.

12 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűek ezek a szívek! A bargello minta nagyon feldobja. Érdemes néha nem csak x-eket böködni :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de szépséges szivecskék!

    Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szíveket készítettél és annyira szép színeket válogattál össze!
    Imádom a bölcsis, ovis, sulis meglepiket... :)))))

    VálaszTörlés
  4. tényleg nagyon sármos szivek... egyszerűen gyönyörűek...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Thank you Dovilé! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek a szivecskéid :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek!Hol találtad ezeket a szép mintákat?Elkérhetném? Nagyon megtetszettek!! :))Köszi előre is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online