2011. április 14.

Náthagyógyító terápia




A hímzés gyógyító erejének (és két dögerős gyógyszenek) tulajdonítom, hogy tegnap estére elmúlt/enyhült a torok- és fejfájásom (persze nem maradéktalanul). Még köhögök, de tényleg a tegnap előtti és a tegnapi nap volt a legrosszabb. Már csak azért is örülök, hogy mára kissé jobban vagyok, mert menni kellett Ábellel a kontrollra (jelentem, minden oké), és főznöm is kellett. Ezekre tegnap nem lettem volna képes. No azért ma is beficcent egy migrén.
Gyógyítólag hatott rám, hogy tegnap este befejeztem egy incifinci hímzést, amiből szíves füzér lesz, olyan, amilyet Zs-nak is készítettem Bálint napra. És 20 perc alatt elkészült a kis szalaghímzett medál (már felavattam, ebben mentem a kórházba :D). Hú, nem is tudom hány variáció fordult meg a fejemben, hogy milyen legyen, mióta Ninától beszereztem ezt a medálalapot. Végül ilyen lett, nem ilyennek álmodtam meg (nem tudom milyennek, de nem ilyennek), de végül is tetszik. Talán a rózsák lettek kicsit suták, mert nagyon meggyötörtem őket, míg rögzítettem a mintát az alapba. Ha elkoszolódik, lepattintom és kanyarítok bele másikat. :D Van még egy aranyszegélyes is Ritától, abba már hímzettet szeretnék, de hasonlóan puritán lesz, az ötlet már megvan. :)

(Most, hogy jobban megnézem, lehet, hogy fordítva állítottam össze a medált, és a masninak alul kellene lennie? :D Sebaj. Már íííígy marad!)

11 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem suták ezek a rózsák, gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szépséges:)
    Csinálj cserélhető betéteket...:)

    VálaszTörlés
  3. már a FB-n is láttam, gyönyörű!
    És örülök, ha már egy picit jobban vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :) Tudod, milyen régóta szeretnék ilyeneket gyártani? Folyton más jön közbe :) Szuper lett!

    VálaszTörlés
  5. Tudod Barbi nem kívánok rosszat, de ha máskor is ilyen terápiát folytatsz, akkor nyugodtan. Varázslatos!

    VálaszTörlés
  6. Istenem de gyönyörűűűűűűűűű!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online