2011. április 23.

Minireform


Zs nagyon konzervatív, ami az étkeket illeti. Pörkölt, húsleves, gulyásleves, rántotthús...
Pedig én úgy ennék néha francia hagymalevest, brokkolikrémlevest... Olasz tésztás, zöldséges, halas dolgokra rá lehet könnyen venni, szerencsére, mert azokat nagyon szeretem! Most már megeszi a tonhalas, friss zöldséges tésztát. Neki a 'krémleves' szó valami fura dolgot jelent...
Szóval néha, azért sikerül rábeszélni egy-két újdonságra, kiegyezve az arany középútban.
Nem eszünk mi olyan egészségtelenül, Zs-nak fogyózni sem kellene (én tehetném), de jó érzéssel tölt el, ha olykor olyat eszünk, ami nemcsak finom, hanem egészséges, diétás is, mint a mostani ebéd. :)
Az újdonság, amire először húzta a száját Zs, a borsópogácsa.
Rémülten nézte a bébipapinak induló maszlagot, amit a turmixgépből poharakba kanalaztam és mikróban összesütöttem, mint a bögresütit.
Közben kérdezgette mi lesz ez, mi lesz ez?
Végül benyomta jóízűen. :D
Most fő a házi tarja!
Aztán kenem a piskótát citromkrémmel!
;D

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ne törődj vele, készítsd csak el magadnak is, hátha megkóstolja az újdonságokat:)
    A napokban zabpelyhes sütit sütöttem, amiben nincs liszt és cukor. Férjem nem rajongott érte, de azt mondta ehető. Pedig rendesen édes volt. Azóta többször is csináltam. Próbálkozni lehet:)

    VálaszTörlés
  2. hűha... soksok finomság... Neked és kedves családodnak is Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online