2011. április 20.

Csalamádé

Na, most aztán tényleg vegyesen, mindenféléről írok. Először is, nem hagyott nyugodni a medálom. Zavart, hogy fejjel lefelé van az a masni, így bár azt mondtam, hogy nem fogom, mégis megcseréltem a mintát. :D Most már minden oké!


A másik dolog, amin múlt hétvégén ügyködtem (függönyvarrás után - fújjjjj), egy nyuszitarisznya Ábelnek. Az idén elrejtek neki itthon néhány csokitojást, amit megkereshet és összegyűjthet ebben a tatyóban. :) Megtetszettek Aledi nyuszis táskái, de nem szerettem volna egy az egyben lemásolni, így végül ilyen lett. :)
Ábel látta, amikor készült és nagyon tetszik neki!




A kék és rózsaszín szalagos szépségeket nem én készítettem a nagy tojások mellé, hanem Viki kolléganőm ajándékozta nekem.
Köszönöm! :D


És készült egy újabb szíves füzér is. Szülinapi ajándék lesz. Amiért egyébként mutatom, a története. Amikor összeállítottam egyik este a konyhában, Ábel mellettem ült és nézett. Szereti nézni, ha készítek valamit, legyen az pinkeep vagy palacsinta. :)
Már elég fáradt voltam, szótlanul ragasztgattam, ő pedig ezalatt lyukat beszélt a hasamba. Csak fújta és fújta, erről, arról, amarról...
Végül megjegyezte:
-Anya, nagyon szépen varrsz!
Ha nagy leszek én is varrok majd. Meg Dana is.
Mindenféle formákat!

(Dana a kis barátnője. :D)

Utánozni is szokott, mintha varrna, hímezne. :D Olyan kis drága! És ha tetszik neki valami, mint a hímzéseim, akkor mindig azt mondja: ez csodaszép! :D És megsimogatja.

Ui.: Nina! > Old Berry


Meglepjük Ábelt nemsokára egy kis biciklivel. A keresztapja hajózik, így egész nyáron nem látjuk egymást, hacsak le nem jutunk idén is a Balatonra. Szóval, most kap biciklit, hogy lássák tekerni ők is. :D
Zs épp kint szitkozódik a konyhában, ugyanis boltos barátaink szerezték be, de nagykerből összeszereletlen állapotban. Most össze kell legózni. De szó szerint, mert még a lánc sincs egyben! Agymenés, hány darabban van! Mi van, ha az adott apuka pl nem ért az ilyesmihez?
Röhej!

Én apró szalaghímzéses, bargellós mintákon ügyködöm, amelyek anyáknapi meglepik lesznek. Remélem, szépre sikerülnek. :D Mutatni csak utána fogom, mert anyukám szokott erre járni! :D

Még mindig köhögök, mint a kutya. Ábelnek pedig a változatosság kedvéért folyik az orra. Valószínűleg azért, mert már nincs fűtés.
Miről írjak még?
Éljen a tavaszi szünet!
:D

6 megjegyzés:

  1. Ismét szépségek kerültek ki a kezedből.
    A medál gyönyörű!
    Nekem az előtte és utána verzió is tetszik.
    Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. úristen, a szíves füzér elvette az eszem!!! csodálatos!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Barbi! Olyan nagy örömöt okoztál nekem, hiszen Te lettél az első olvasóm, ezért arra gondoltam, megajándékozlak valamivel. Kérlek, látogass el hozzám!

    VálaszTörlés
  4. Barbi,
    - a medál mindenféle változatban gyönyörű, hiszen Te készítetted
    - a nyuszis táska remekmű és kitűnő ötlet!
    - a szíves fűzés egyenesen fantasztikus!
    - mi is így vettük a biciklit, a láncot is össze kellett rakni, és még kellett is hozzá venni egy láncszemet, mert nem volt elég hosszú :-( az én férjem is mondott minden "szépet" közben :-)
    - biztos gyönyörűek lesznek az anyáknapi meglepetéseid, mind mindig minden munkád!
    - sajnálom, hogy még/megint betegek vagytok, de hátha itt a jó idő, többet lesztek a szabadban, napon és gyorsabban meggyógyultok!

    sok puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Minden olyan gyönyörű itt Nálad!!!!!És a szöveg is tetszik! :)
    A nátha nem,az nekem is van.:(

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online