2011. március 25.

Szerzemények





Bár a mi kis városunk nem igazán van eleresztve eredetinek nevezhető boltokkal, találni itt is kincseket. :D Főleg virágboltokban szoktam kutakodni, a virágkötőknek jó ízlésük van, és nagyon szép dekorokat hoznak, meg a régiségek között. :D
A tündéri nyuszi kivételesen sem innen, sem onnan, hanem egy kis butik/ajándék boltban ugrott elém, nem lehetett otthagyni. :D
A két szuper doboz a régiségek, mindenfélék boltjából való. :D Szeretem ezt a boltot, de elköltözik messzire tőlünk. :( Bár a piacra is ki szoktak cuccolni, marad ez a verzió a jövőben számomra. Szóval, találtam itt egy szép kis csipkét (emlékdobozra pompás lesz), egy klassz dobozt a horgoló/kötőtűimnek (annak a 'rengeteg' mennyiségnek :D). És végül egy diapozitív tartót, ami fonaltartóvá avanzsál majd, ha eljön az ideje (teafilteren is gondolkodom, még nem próbáltam az belefér-e). Ó, és töredéke volt a 15 eurónak, ami rá volt ragasztva! :D Persze mindkét dobozt barbiasítom... (ritka béna szó, nem vagyok egy Kazinczy). :D
Szóval, egy kis textilbélés, egy kis hímzés a tetejére, koptatás, festés... Meglátjuk, mi sül ki belőle. :D

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online