2011. március 24.

Sok-sok jó szó


Eszter játékával már én is szemeztem. Egyrészt ki ne örülne egy jó szónak, másrészt csábító a nyeremény - sok-sok illatos eszterszappan! :D

Kaptam is bőven jó szót, nagyon kedves emberektől!
Őszintén köszönöm
Abile
Latinka
Mammka
Manka!

És ha már a jó szónál tartunk...
Egy ilyen kedves levelet kaptam a közelmúltban és olyan jól esett olvasni!
Köszönöm Rita!

"Kedves Barbi!

Bő egy éve keresztszemezek, nem szűnő, csak mindig erősődő lelkesedéssel. Eddig csak a magyar nagyközönség számára viszonylag könnyen elérhető, üzletben is megvásárolható (leginkább ....) készleteket ismertem.
Néhány hete bukkantam rá a Te, Nina és társaitok blogjaira, nagyszerű alkotásaira és eddig számomra teljesen ismeretlen külföldi tervezők műveire.
Teljesen le vagyok nyűgözve és persze szeretnék én is minél több szép új mintát kihímezni. ..."

Ezért érdemes dolgozni, tervezni! :D
(Még a szemem is bepárásodott.)

12 megjegyzés:

  1. Nem lehet vitás, hogy te nem csak egyet, de sok-sok jó szót megérdemelsz.
    Íme egy tőlem is:)

    VálaszTörlés
  2. Hoztam neked ♥ EGY JÓ SZÓT... nagyon jó ide és a többi blogodba betérni :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. én is hoztam Neked "egy jó szót" nagyon sok szeretettel és köszönöm a sok kedvességed, a sok gyönyörű mintát, készletet!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Barbara!
    Mivel nagyon szeretem a blogodat, ezáltal "ismeretlenül" téged is, én is jöttem hozzád "egy szép szóval". Szeretem az írásaidból áramló "valamit", amit nem tudok hirtelen megfogalmazni, de örömmel jövök mindig hozzád!!!

    VálaszTörlés
  7. Íme Neked egy jó szó tőlem a nagy szívedért és mindenért!

    VálaszTörlés
  8. Ide kell biggyesszem az én jó szavam is Neked, kedves Barbi! A jó érzéseimhez nagyban hozzájárulsz Te is itt a blog-világban!

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  9. egy jó szót én is adok, szeretettel, mert itt nálad sok jó szót (is) találok, régóta

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  10. Én is várlak minden nap/héten, hogy milyen szépségekkel állsz újra elő...tőlem is fogadj egy jó szó ölelést...:P

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék adni Neked "egy jó szót",mert megérdemled!!:D

    VálaszTörlés
  12. Beautiful!

    http://creationsbelle.bolgspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online