2011. március 6.

Pozsgás

Pozsgás van itthon minden értelemben. Zajlik az élet.
A két fiú göthős. Már nekem is kapar a torkom.
Múlt hét elején megvált Ábel a cumitól. Nem igazán jószántából. Mondogattam neki, hogy ha az utolsó cumi kilyukad, akkor nem lesz több, mert a boltban 3 éves gyereknek már nem árulnak! Aztán jött a véletlen.
Maca mama ment érte a bölcsibe és nem találták a cumit a szekrényben (amit mindig vittünk, de tulajdonképpen reggeltől délutánig a szekrényben volt, alvás idő alatt is - azon a bizonyos napon is ott volt, csak elbújt egy nadrág alá). Itt kezdődött a mese, hogy mivel kiszakadt (tényleg elég necces volt már, hogy lenyeli a végét), kidobtam, a kis szemetest levittük a nagyba. A kukásautó pedig elvitte az óperenciás tengeren túlra, a kurta farkú kismalacnak...
Elfogadta, de három nap kínlódós éjszakánk volt. Mire már jól aludna (nem hiányzik annyira a cumó), addigra jött az eldugult orr, szóval továbbra sem alszunk valami fényesen. De majdcsak túl leszünk ezen is (van egy dugicumi, vészhelyzetre, de juszt sem adom oda most már neki). Kicsit kótyagosak vagyunk, na bumm... Majd kiheverjük. Mellesleg nem is volt olyan vészes a leszoktatás, mint ahogy gondoltam... Most már egyáltalán nem jut eszébe, nagyokat játszik, rengeteget dumál, most már szerepjátékai is vannak, nagyon édes! Csak nagy hisztik alkalmával és este említi. Ami viszont két rossz szokása lett, néha köpköd (?) és dobálja a dolgokat ( és szemtelenségből csinálja, mert tudja ám, hogy nem szabad).
Tovább pozsgok a mintatervezés terén is. Kész lett egy újabb minta, mindjárt mutatom. A tulipános alakul.
És az igazi pozsgásom kivirágzott! Sose láttam pozsgáson virágot, sőt sokáig azt sem tudtam, hogy ez a növényem pozsgás. Na, erről ennyit, nem vagyok botanikus. :D
Apró virág, de nagyon helyes! :D Közben rákattintottam a tobzódó kaktuszra és a ciklámenre is.




Végre van kukacoló talpam is! Csereberéltem fonalakért. :D Izgultam, hogy csak így látatlanban beleugrok, de a neten keresgéltem a kis Brother-emmel kapcsolatban, és ott pont ilyeneket lehetett kapni hozzá. Jelentem jó hozzá (pár nap alatt ugyan, de arra is rájöttem, hogyan kell feltenni - xoxo), és működik! :D Persze irtó béndzsa vagyok még, de majdcsak belejövök.
De van és jó, de van és jó, de van, és jó.....! :D :D
Volt a csomagban finom tea és egy remekbe szabott kis nemzeti színű karkötő is, amit naná, hogy felveszek március 15-én!
Köszönöm Ági a cserét (már sokadszorra, de nagyon)! :D

3 megjegyzés:

  1. Na, a cumitémával mi is szinte szó szerint így voltunk...ezt a kukásautós vonalat erősítsétek, mert ez mint fétis-jármű a legjobban hat a férfigyerekre!:))) Kitartást Neked, de úgy látom, a nehezén már túl is vagytok lassan...csak most nem szabad visszakozni.

    VálaszTörlés
  2. Hát, ez a fétis-jármű elnevezés nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  3. Jé!Dejó,hogy neked is van sárga kisvirágú pozsgásod!!!!!Nekem a múzeumban van.Itthon is,de azok nem hajlandóak -még- virágozni.
    Magam megnyugtatása végett-mert leég a képemről a bőr-készül-get a csomagocskád.
    Ne mondj semmit,úgyis oda fog érni,csak győzd kivárni.:(
    Puszi!Sok C vitamint egyetek, napi 3x50 mg is mehet.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online