2011. március 25.

Nyuszi ül a fűben


Új mintát ötlöttem ki tegnap! Azaz az ötlet hamar megvolt, tegnap böktem ki és állítottam össze (hála a jó időnek, Ábel az óriási séták után óriásiakat alszik - és potyaszabin voltam vele kötőhártya-gyulladás miatt - a nagy szeme nem csak szép, de elég érzékeny is).
Szóval kipattant a Nyuszi ül a fűben minta, ami egyenlőre angolul van meg, de a Komódba már két nyelven lesz elérhető (a pdf-ben magyar felirattal is ott lesz).
Tetszik?
Nekem nagyon.
Pláne, hogy a szerencsétlen kezdet után, teljesen más lett a befejezés. Eredetileg is tojásmelegítőnek terveztem, de nem filcbe applikálva, ám az első kör nem sikerült, így viszont most jobban tetszik, mint az eredeti tervem. :)
Nina fonalaival hímeztem ismét, remekül mutat a Fuchsia a teafűvel festett vásznon (27ct Rico). (Közben Dédim fuksziái is eszembe jutottak, amik mindig ontották a sok-sok virágot.)
Talán egy icipicit még szaporítom a leveleket és francia csomókat a felső rész jobb oldalán (mintha nem középen lennének a virágok...).

10 megjegyzés:

  1. BArbikám, ez zseniáláis :) Egyszerű és nagyszerű!!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a minta és a kivitelezés:)
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Ez is naggggyon tetszik!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ismét egy jópofa ötlet...és nemcsak az, hanem szépséges is!!! :-)

    Betegség: Flóra is 1 hete esett túl a kötőhártya-gyulladáson...most pedig én vagyok soron. :-S

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek!
    Viki: az én szemem is nagyon viszket, remélem nem annak a jele, hogy elkaptam... Van némi allergiám így tavasz elején, talán csak az. :) Jobbulást!

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi!

    Fogadd tőlem szeretettel:

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  7. Ez nem is egy jó szót érdemel, hanem sokat :)

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online