2011. március 6.

Bújj, bújj, zöld ág


40ct Newcastle linen, Nina's Threads - Moss, Romance


Ez a neve az új mintacsomagomnak.
Csomag, mert három, különálló, mégis összetartozó mintát tartalmaz.
Hamarosan felteszem a Komódba.
Az összeállításhoz sablont nem fogok mellékelni, a fotó csupán elkészítési ötlet.
A kis "bokrétát" el tudom képzelni táska, kötény elejére, én tűtartót készítettem belőle. A sorminta szépen mutatna szegélydíszként akár a konyhaszekrény vitrinében is, vagy törölközőn. Vagy egy illatzsákocskán, szütyőn, mint nálam. A legkisebb mintarészt pedig ollóőrnek terveztem, de nagyobb méretben hímezve biscornu is lehet belőle. Hamarosan leírást is készítek hozzá és e-mailben küldöm annak, aki megrendeli.
A tulipánost kicsit elkapkodtam, még csak most hímzem, de nem tudtam, mikor tudom elkezdeni, a mintát viszont mindenképp fel akartam már tenni a másik blogra. Pedig még ahhoz is csak most készül a leírás, de most már gyorsan kész lesz. :)
Ezek nem kitek, de Nina fonalait fogom hozzá ajánlani (no persze, mindenki úgy hímzi ki, ahogy a saját ízlésének megfelel).



A kis tűtartó egyébként mágneszáras. ;D Egy-egy öntapadós mágnest rejtettem a bélés alá. Egyetlen bánatom, hogy a mágnesszalag sötét színű, így átüt a vásznon, de az anyag már így is visszavett az erejéből, nem takarhattam le még egy réteggel, jól össze kell nyomnom, hogy tapadjon. Azért működik és tetszik. :D

17 megjegyzés:

  1. Jajjjj, ez gyönyörűűűűűűűűűűségessssss! Irigyellek , hogy ennyire ügyes vagy ..és szorgalmas...és ötletes...és kreatív:)))))))

    VálaszTörlés
  2. Csandi! Még a fejembe száll! :D

    Köszönöm!
    Gracie!

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira, de annyira.... eszméletlen szép!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Barbi, ez tenyleg csodas. Bocsi nincs ekezetem valamiert.... szuper lett!

    VálaszTörlés
  5. Hűűűűűűűűűű! csodaszépek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett Barbi!
    Gratulálok. Nekem a szütyő a legeslegjobban!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda csodákat műveltél! Nagyon tetszenek!:)

    VálaszTörlés
  8. Kedvemre való darabok.
    De megmaradok a vágyakozásnál:)

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikusan szépséges :)!

    VálaszTörlés
  10. Na ezek nagyon nekem valók! Mintástul, színestül... :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online