2011. február 15.

Virágének


Ez lett a címe annak az új mintának, amit kb. 1 éve kezdtem el tervezni
a Komódba.
Szívemcsücske, tavaszi minta lett.
Azért készült ilyen sokáig, mert soha nem volt időm úgy igazán nekiülni a tervezőprogrammal, hisz egy ültő helyemben kell megtervezni, mert nem tudom elmenteni. Még mindig a demóval dolgozom. Ezért továbbra is png formátumban tudom küldeni.
Persze az év során már minden csínját kitanultam a programnak, így gyorsabban megy a vagdosás, tükrözés, miegymás. Mert nem mindig a minta bonyolultsága, vagy egyszerűsége az oka az időnek. Néha az ötletelés vesz el sok időt, néha a megrajzolás...
Remélem, lesz rajtam kívül más is, akinek a szívébe lopják magukat a szarkalábak, zsályák, tulipánok... :D Hamarosan elkezdem kihímezni. Igaz, máris csalok, mert nem DMC-vel fogom. :D
A Virágének egy sorozat első része, más népdalhoz is szeretnék még hasonló mintát kitalálni, vagy ezt variálni.
Tehát marad a népies vonal.

Szóval,
fogadjátok szeretettel a Virágének első darabját, a Tulipánt! :D

(Sajnos a bemutató mintaképet csak ilyen szűkösen tudtam kivágni, nem mutat olyan szépen, de majd ha kihímzem! :D)

6 megjegyzés:

  1. Hirtelen azt hittem, hogy a skanzen plakátját készítetted el... gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépséges, pont most volt a kezemben ilyen színű len... :)) Gyönyörű, gratulálok!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Várom a sorozatod...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online