2011. február 19.

Rossz együttállás

Nem a csillagoké...
Hanem:

Ma lenne egy kis időm alkotni, erre nincs hozzá hangulatom. Micsoda rémes kombináció!
Na, azért némi fotózhatót kicsikartam magamból. Befejeztem egy ajándékot, amit holnap viszünk a barátnőméknek. Holnap lesz róla kép, mert már rám sötétedik. És két Welcome házikó ki van szabva. Azokat is holnap fotózom. Érdemi varrás, hímzés helyett viszont elkészült egy záródolgozat, amit egy továbbképzés végeztével kellett készítenem. Ezer éve nem írtam ilyesmit, de elégedett vagyok vele, reményeim szerint majd az elbírálói is azok lesznek és kapok cserébe egy papírt. :D
És olvastam, végre! Már olyan rég nem vettem kezembe semmit. Persze most sem könyv. :)
Ezt szoktam (a kézzel fogható változatát), mert ebben aztán minden van:



Akár ilyen csudákat is megtudhatsz:
Nyolcezerrel több génje van egy vízibolhának az embernél

Persze ennek nem sok haszna van a hétköznapi ember számára, de azért megdöbbentő, nem? :D

2 megjegyzés:

  1. mi a csudát csinál ennyi génnel egy vizibolha???:)azt nem írták?:)

    VálaszTörlés
  2. Hehe, nézd meg a linket, én is csak a címre figyeltem fel, az újságban más van. A vízibolha valószínűleg a mennyiségre megy, mi meg a minőségre. Remélem! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online