2011. február 20.

Otthonos


Barátnőmék házat vettek. Most mentünk először 'háztűznézőbe' hozzájuk, ezért készült ez a két 'otthonos' ajándék. :) Másrészt Judit majdnem egy napon ünnepli a szülinapját Ábelemmel, szóval kicsit szülinapi köszöntés is lett belőle. :) Gyönyörű az otthonuk! Látatlanban csak reméltem, hogy illeni fog hozzájuk a két meglepi és tetszeni is fog. Még készül majd valami, amit utólag beszéltünk meg! :) Jövő hétvégén reményeim szerint nektek is tudom majd mutatni.


Az egyik ajándék egy kis banner. Pinkeep formába öntöttem, ugyanis mire kihímeztem, rájöttem, hogy nem fog beleférni a hozzá vásárolt keretbe. :) Így jár, aki előbb veszi a keretet és nem számolja át a hímzés méretét... :D Nina Old Lavender fonalával hímeztem, mert Judit kedvence a lila (így nagyon nem lőhettem mellé a meglepetéssel :D). Apró selyemrózsákat is hímeztem rá. Kipróbáltam az új ripsz szalagomat.





A másik ajándék pedig egy házikó filcből, amit vidám 'kopogtatóként' vagy ajtót díszítő koszorú helyett lehet feltenni az ajtóra. Sok blogos elkészítette már. :)
Magunknak is szabtam ki, mert a régit bizony 'lenyúlta' anyukám sógornője, annyira megtetszett neki. :) A miénk is össze van varrva, ki van tömve, de még nem állítottam össze, díszítettem ki. Apró bukszusokat szánok rá. Nem sürgős.
Olyan ronda az idő, hogy egyenlőre még maradt kint a hóemberes ajtódísz...





Ó, és a baráti találka közben Ábel is pajtásra lelt barátnőm kis unokaöccse személyében! :D

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek,biztosan nagyon örültek neki!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a banner azt hiszem, telitalálat :))) szuper!

    VálaszTörlés
  3. Как красиво! Идея с домиком чудесная! Вышивка прекрасная, браво!

    VálaszTörlés
  4. Ez a házikó nagyon ötletes, a kopogtatóval.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép lett mind a két ajándék! A hímzés mintája saját tervezés? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. De gyönyörű az a banner! Gyönyörűséges színeket válogattál hozzá!

    VálaszTörlés
  7. A banner a kedvencem! Olyan hangulatos... Szépek a színei.
    Persze a házikó is helyes.:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online