2011. február 5.

Egy kivénhedt hokedli másodvirágzása...








... mini pasikonyhaként. :)
Ábel szeret főzőcskézni. Azt sem bánnám, ha valami szuperséf lenne felnőttként. :D
Kaptunk sógornőm nagymamájától egy régi-régi hokedlit és nekiálltunk Zs-val játékkonyhává alakítani Ábel 3. születésnapjára.
A kis konyha háta, alsó polca és a kis sütőajtó farostból lett levágatva. A sütőajtót mágneszárral lehet zárni. A fiókba lehet az apróbb eszközöket pakolni. Tettem még oldalra is egy kis tárolót, ám a kis öntapadós akasztó ezt nem bírja el, így ezen még erősíteni kell. Lusta mami vagyok (vagyis inkább mostanság nincs időm), ezért ikeás zöldségeket, gyümölcsöket vettem a játékhoz, nem magam varrtam. A filc muffinok folyamatban vannak. Egyszer majdcsak elkészülnek. :)
A sütő gombjai fakocka készletből való kis hengerek. A széket fehérre festette Zs, és pedig lefóliáztam a hátát (ez lehetne kicsit vastagabb lapból, mert kissé inog, remélem nem törik le), a sütő elejét és a főzőlapot. A tükörfólia szerintem nagyon feldobta. :) Horgoltam egy kis edényfogót is (egy nagyiblokk).
Igaz a szülinap valójában 8-án lesz, már most megültük a napját.
Nagyon tetszik Csöpesznek!
Egy régi kotyogós kávéfőzőt is nekiadtam, rögtön le is főzött egy-egy adag kávét a vendégeknek! :D

14 megjegyzés:

  1. Hát ez szuper!Úgy látom a tulajdonos roppant boldog!

    VálaszTörlés
  2. Barbi, ezt az ötleted is szabadalmaztatni kellene!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, de nem az én ötletem, előttem már sokan készítettek régi bútorból kiskonyhát, csak mindenki másképp kivitelezi. :) A mi verziónk ilyen. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett. :) Én réges-rég egy nagy kartondobozból fabrikáltam, de pár hónap után rá kellett jönnöm, hogy az nem elég strapabíró. :D Ti sokkal ügyesebbek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  5. Zseniális! Csupa lelemény és csupa szeretet! Ábel nagyon aranyos, ahogy főzőcskézik. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édes! Sok sk konyhát láttam már és mindig mosolygok, hogy ilyenkor mindenki annyira ügyes és kreatív!!

    VálaszTörlés
  7. Zseniális! Ábel pedig zabálnivaló:)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot kívánok az édes kis szakácsnak, csodás ajándékot kapott tőletek!

    VálaszTörlés
  9. Eszméletlen jó ötlet!!!!!Fantasztikusak vagytok!!!!Ábel sugárzik az örömtől.:)Isten éltesse!!!!

    VálaszTörlés
  10. Hű Barbi, ez nagyon szuper!!! :) Sok-sok örömteli főzőcskézős percet kívánok Ábelnek és persze boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  11. Isten éltesse Ábelt :)
    Cuki ez a minikonyha, és nagyon jó lenne tényleg, ha szuper séf lenne :) Olyan édes, ahogy így eljátszik vele!

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot Ábel!
    Szuper ötlet és kivitelezés, Gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Boldog szülinapot! Nagyon szupi ötlet!!!! KÖszi,h megosztottad velünk.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online