2011. február 15.

Bálint napra

Ezt a füzért készítettem Zs-nak Bálint napra. És bár én sem vagyok oda ezért a napért (legalábbis a giccses formájáért), ne legyünk álszentek csajok, mindenki rittyent erre a napra valami apróságot, nem!? :D Persze én is úgy gondolom, minden nap jelezni kell a másiknak, hogy milyen fontos, nem csak egy napon.
Én minden évben (mióta hímzek) készítek valamilyen x-szemes szívecskét. Remélve, hogy megérjük, amikor 50 ilyen szívecske pompázik majd egy nagy kosárban. :D Mellesleg minden alkalommal valójában magamnak készül, mert hát bármennyire szereti a nőt a férfi, csak férfi marad. Kitettem a füzért a hűtőre (amit reggel is kinyitunk jópárszor), és Zs nem vette észre?! Csak amikor már rákérdeztem. No comment... :D
A saját free mintáimat böktem ki (este 9-től éjfélig tetőtől talpig elkészült, hímzéssel együtt), Nina Old Berry fonalával, gyári festésű vászonra. Egyedül a gyöngyök színével nem vagyok kibékülve, mert az inkább lila, mint bordó, de élőben nem ütnek el annyira.






Ezt a kis asztali szépséget pedig én kaptam!
Tüzesen pirosan gyönyörű! :D

4 megjegyzés:

  1. Jaj, imádom ezt a Bálintos szíves díszt!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, de Zs mit csinált 9-től éjfélig????

    VálaszTörlés
  3. szépek a szivecskék:o)
    én nem böktem semmit most sem, nem igazán tartjuk, de azért kapott életem párja egy doboz alkoholos csokit;o) azt én úgysem ehetek:o)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett! Tetszenek a mintáid:D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online