2011. január 16.

Mesepárna







Egy kedves ismerős kérte a kislányának, aki Ábel bölcsis társa.
Ez a pici lány odavan a mókás bolondgombákért. :)
Nagyon szereti mesékben, képeken...
Ezért a forma. Mivel szép nagy lett, és sok tömőanyagot elnyel, ezúttal apró szivaccsal és nem vatelinnel tömtem, nem túl keményre. Lányosra díszítettem. Kerültek rá óriási vidám pöttyök. A kis címke megtetszett, így azt is rávarrtam. A közepén beraktam a vásznat. Ez a rész végül kicsit nagyobb lett, mint szerettem volna a kalap hátrányára. De szerintem így is mutatós. Lehet, hogy teszek még a rakott rész aljára egy kis fodrot, bár így utólag már nem olyan könnyű erősen rádolgozni. Még agyalok rajta.
Reménykedem, hogy elnyeri a kis szöszke tetszését! :D

12 megjegyzés:

  1. Ez szuper lett, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Helyes lett nagyon. Igen, a kalap alja kicsit nagyra sikerült, de ez egyáltalán nem ront az összképen.
    Kedvencem az édes kicsi méhecske:)

    VálaszTörlés
  3. Barbi,ez nagyon aranyos lett!Olyan ügyes vagy!:))

    VálaszTörlés
  4. JAj, de aranyos lett a párna! Szerintem fodor nélkül is megállja a helyét! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szöszke vagyok és nekem nagyon tetszik:)))
    Jó, h kiemelted a méhikét, és a fűmászó katica is nagyén édes!

    VálaszTörlés
  6. ez valami csodálatos, Barbi!!!
    Nagyon ötletes, mint mindig és gyönyörű, mint mindig!!!

    VálaszTörlés
  7. Csuda édes. :) A bogárkák a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
  8. Ahhoz nem fér kétség hogy fog tetszeni a kis szöszkének :))))))))
    Nekem is a bogárkák a kedvenceim :)))))))))

    VálaszTörlés
  9. Barbi...ez fantasztikusan jó lett! Nagyon tetszik az ötlet, az egész mozgalmassága, vidámsága...Szuper ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Juj de jó lett ez párna! Hihetetlenül szép!

    VálaszTörlés
  11. Мне нравится эта работа, красиво!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online