2011. január 27.

Kitüntető figyelem


A napokban kaptam blogdíjakat.
Ronda módon, miután megköszöntem, nem tettem ki a blogomra. Igazság az, hogy nem hálátlanságból, hanem egyszerűen rég nem foglalkoztam ilyesmivel. Kicsit körülményes számomra a sok visszalinkelgetés és 7 dolog gyűjtögetése, hisz aki olvas, időről időre megismer (egyébként sokszor írtam már 7 dolgot magamról).
Mivel azonban 3 nagyon kedves ember is megajándékozott, nem tehetem meg, hogy nem teszek említést róla!
Őszintén köszönöm a kitüntető figyelmüket!

Puszi Latinkának, Helennek és Főkolompnak!

A két díjat egyszerre mutatom, írok 7 dolgot és tovább is adom. A szabályokat nem tűzöm be, ki-ki kezelje rugalmasan a továbbiakban, nem tartom számon ki viszi tovább, csak jó szívvel adom. :)


1. Mostanában legfőbb kincs számomra a csend. (26 elsős 'máscsemetéje' és a saját családom mellet nagyon nagy érték!)
2. Megkedveltem a mogyoróvajat áfonyalekvárral.
3. Rettentően feledékeny vagyok (havonta 1-2-szer simán otthon hagyom a lakáskulcsom...) - ronda betegség.
4. Az Útitárs c. kis kincsemből minden nap elolvasom az aznapi útravalót. (Ez a napjaim lelki indítása - köszönöm Anya, hogy megajándékoztál vele!)
5. Gyűlölöm a káromkodást. (Nem mondom, hogy az én számon nem szaladt még kis soha ilyesmi, de egyáltalán nem jellemző rám, hallani pedig nem szeretem.)
6. Én bizony a fogkrémes tubus közepét nyomom, ha új, akkor is. (Azért utána visszaigazítom. :D)
7. Nem szeretem a "küldd tovább x embernek" tartalmú leveleket.


Akiket én követek figyelemmel (fontossági, ábécé és egyéb sorrend nélkül - no meg ez egy igen rövid lista, rengeteg kedves blogosom van...):


Nina
- mert az elsők között volt, akiknek a blogját olvasni kezdtem, mikor belecsöppentem a blogvilágba
-mert összefűz minket a tervezés
-mert sokat tanultam Tőle a szép hímzésről és annak tálalásáról e pár év alatt

Hungarian Provence
- mert remek az ízlése
-mert elvarázsolnak az ilyen stílusú otthonok

Colette
- mert szerelmes vagyok a színeibe, formavilágába

Dia
- mert Ő egy igaz blogbarát, akire mindig számíthatok

FércJutka
- mert gombolod, hogy Őt hagynám ki?
-mert kiderült, hogy földim
-mert egyedi, ha nem lenne, ki kellene találni

Aranyalma
- mert finom, elragadó, igazán nőies alkotásait öröm nézegetni

Daniella
- mert imádom olvasni minden sorát, annyira szórakoztató!


Nekik küldöm ezt a két díjat sok szeretettel!

6 megjegyzés:

  1. Kedvesem, nagyon köszönöm, s biztosan sejted, hogy nálam meg fog szakadni, de hidd el, a felszabaduló időmet közérdekű, közös virtuális együttműködésünk kerekítésére fogom használni, ezt bizton megígérem... hamarosan részletek a blogomban:-)

    VálaszTörlés
  2. Colette! Megértelek, én sem szoktam az ilyesmit továbbítani, de most nem volt szívem 3 kedves ismerősnek nemet mondani. :)Többnyire az ilyen időt én is alkotásra fordítom. Most tettem egy kis kivételt! :D

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon köszönöm!! :) És remélem nekem is megbocsátod, hogyha én sem adom tovább. Legalábbis nem most. :P

    VálaszTörlés
  4. Barbikám köszönöm, olyan szépeket írsz, hogyha egyébként nem érne fülig a szám, elpityerednék :)
    Hétvégén foglalkozom majd a blogos dolgaimmal :) Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Annyira kedves vagy de annyira... :)
    Egyből két díj... köszönöm, örülök neki!
    Valószínűleg hétvégén fogok időt szánni rá.
    (Ezt a jellemzést a megajándékozottakról nagyon csípem! ;) )

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi!

    Nagyon köszönöm eme megtisztelő és kedves szavaidat! :-)

    sok-sok puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online