2011. január 16.

Januári x-ek

Többnyire miniben hímzett dolgok, melyek majd Komódos kincsekké alakulnak. :)
Kivéve a Tralala hóembert, azt magam és a családom örömére hímzem és nem is januári kezdemény, hanem ebben a hónapban szeretném befejezni. Lehet, hogy csak a hímzés részét, végső formát nem biztos, hogy most kap. Majd meglátom, mire lesz időm.
A kis Cupidót fehér vászonra hímeztem Nina Soot fonalával, teával, kávéval festettem.
A három apróból a szív saját minta, a mintablogon megtalálható. :) Nagyban hímezve fenyődíszeket is fogok készíteni ilyen mintával magamnak. :)
A kávé szintén saját minta, ez is fent van a mintablogon, bár három szürkével tervezve. :)
Nina, a hóember is a Te színeiddel készült!
Nem szeretek félkész dolgokat mutatni, szeretem a végleges formát fotózni, de ennyire haladtam... ;D Ó, és még mennyi hátravan! :D





4 megjegyzés:

  1. A hóemberke és a csészikéd a kedvenceim!

    VálaszTörlés
  2. szépek lettek!
    Kíváncsian várom a végleges állapotukat!:DD

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek!! A hóemberes is olyan szép harmonikus!! Imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok, vajon mivé is alakulnak majd a kezedben.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online