2011. január 13.

Húúúú, de messzi csomag






És remek idő alatt megérkezett!
Új-Zélandra küldtem ugyanis csomagot. Amotae-t jó messzire vitték az álmai. Mielőtt elindult, felajánlott cserére egy csodás baktust. Táskát kért érte. Örömmel belevágtam a dologba. De közben Ők már elutaztak. Én meg nagyon lassan haladtam a készítésével. Le se merem írni, hogy mennyi idő után postáztam, bár aki tudja, Évi mikor indult útnak, kiszámolhatja, milyen sokat várt erre a táskára. Nem hagyott nyugodni a lelkiismeretem, így tettem bele még egy kis szütyőt, egy fonaltartót (ha épp nem kötni-horgolni, hanem hímezni támad kedve) és egy apró madárkás nyakbavalót. A fonaltartót már mutattam korábban, azt hiszem a madárkát is. Mindkettő abból a bizonyos levegőn száradó kerámiagyurmából készült.
A táska, Évi kérésére egészen egyszerű, natúr színű, puha, széles vállpánttal. Fa gombokkal, egy pici bőrrel. Csak természetesen. Jó mély, pakolós. Belül apró pöttyös vászonnal.
A formát neten találta.
A szütyő teás csészékkel teli vidám Debbie Mumm vászonból készült és nagypapám régi gombjaiból varrtam rá kettőt díszítésnek. Az alja egyenes ám, csak a fotó csal. :)

Nagy öröm, hogy tetszik Amotae-nak!
Használd egészséggel és gondolj néha ránk abban a szép, távoli országban! :D

(A fotók nem olyan sikeresek, és a baktusról később tűzük be képet.)

9 megjegyzés:

  1. Húúú, de tetszik ez a táska! Szépen igazodik a "csak természetesen" mottóhoz. Nagyon klassz, Barbi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Egyébként a stílus Amotae-t tükrözi, az Ő kérésére alakult ilyenné. :) Bár én is szeretem az egyszerű dolgokat.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon precíz munka! Az a kis szerényen megbújó teáscsésze a táskán!:))))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a táska formája! A madárkás nyakbavaló meg különösen édes. :) Szuper minden. :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, a maga egyszerűségében tökéletes ez a táska! Irigykedhetem egy picit? :-)

    puszi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek! Jééé, tényleg teáscsésze! Szuper részlet. :)

    VálaszTörlés
  7. Biztosan örömmel és jó sokáig nézegette mindegyik kincset az új tulaj. Nekem a madárkád lett a kedvencem. Gratulálok...

    VálaszTörlés
  8. Naná, hogy örömmel és boldogan viseli-hordja a meglepetéseket és a táskát imádom! Ahogy megkaptam: be is költöztem, már nagyon hiányzott. Örülök, hogy végül tudtál időt szakítani rá és talán kedved is volt befejezni :)

    Sok puszi érte! A sálat pedig hordd sokáig, egészségben!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon pofás a táska, de az a madár, és a fonaltartó a kedvencem.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online