2011. január 31.

Fejetlenség és télutálat


Körülbelül ez jellemző rám mostanság.
Mindenbe belekapok, de semmit sincs időm befejezni. S bár azt mondtam magamnak, hogy ez az év a magamnak varrás éve lesz, mert már annyira szeretnék itthonra is eztaztamazt, eddig nem jött össze. Csak januárra annyi teendőm van másfelé, hogy már most rosszul vagyok az egésztől. Persze többnyire saját vállalások, nem is ezzel van a gondom, hanem a megvalósítással. És azt is tudom, hogy minden időben kész lesz, csak hajlamos vagyok mindent az utolsó percre hagyni. Régi hibám és nem mindig előnyös. Bár megfigyeltem, hogy az utolsó percben minden jobban sikerül, úgy látszik nyomás alatt jobban teljesítek!?
Sokat gondolkoztam mostanság a blogjaimon is. Néha napokig elvagyok nélküle, néha hiányzik. Nem tudom, hogyan tovább. Nem szeretném befejezni. De lehet, hogy a szokásosnál is ritkábban fogok majd jelentkezni, mert egyszerűen nincs időm alkotni, úgy meg mit írjak egy kreatív blogba. Kommenteket is ezért hagyok egyre ritkábban másoknál, ami nem az érdeklődés hiánya, hanem az időé. :) A mintatervezésről pedig még nem is beszéltem. Olyan üres most a fejem, hogy csak na. :( Vagyis ez nem teljesen igaz, de arra meg még több idő kellene és nyugalom. Nagy mintaálmom (nem olyan nagy, csak szívemnek nagyon kedves), kb. fél éve hever parlagon. :(
Most épp elkészült egy Tralala minta, de fotózásra nem futotta, esetleg holnap, de nem ígérek semmit, másrészt csak a hímzés van meg, bannerré kellene varázsolni. Most majdnem elkezdtem sorolni, mi mindent kell még csinálnom, de nem teszem mégsem. Majdcsak kipipálhatom sorra a listát.
Amire viszont mindenképp több időt kellene fordítanom és ez megint csak a hobbitól veszi el az időt, az a tanítás. Sokkal több dolgot szeretnék készíteni az óráimhoz és ez rengeteg idő. Emlékszem, mennyi mindent vittem magammal a suliba a gyerekeknek, amikor még nem volt családom és nem a varrás volt a hobbim (régen inkább rajzoltam, festettem). Mellesleg nem tudom, hogy hová tűnt egy része az akkori munkáimnak... Biztosan a régi suliban hagytam, ki tudja már... Fontos változatosabbá tenni a tanulást, a mai gyerekeket már annyi inger éri, hogy nem elég (és nem is kivitelezhető), hogy csak én beszéljek nekik, kell a feladatoknak, képeknek is.
Tavasszal jó lenne már újra futni is, az is időt vesz majd el, de kell! Hiányzik.
Kész, végérvényesen lejárt az időkibővítőm és már nincs rá garancia...
(Azért továbbra is optimistán állok a dolgokhoz, többek között egy jobb időbeosztáshoz is. :))

Ó, és arról még nem is írtam, hogy úúúnom már a telet...

9 megjegyzés:

  1. Eddig is megemeltem a kalapomat, hogy mi minden fért bele a napjaidba, és ezután is meg fogom emelni, ha ritkábban jössz is. (Nálam is ez lesz a helyzet. :) )

    VálaszTörlés
  2. Ühüm... a télből nekem is elég volt már, főként ez a nedves-nyálas-ködös része utálatos nagyon. Napfényt akarok!
    Az idő pedig... hát igen, sokszor én is csak azt veszem észre, hogy jajj ne már, megint besötétedett, hova lett a nappal. Valahogy én sem gazdálkodom jól az idővel... :(

    VálaszTörlés
  3. Barbi, tavaly én is így voltam. Mindenbe belekezdtem, soha semmit nem tudtam befejezni, vagy csak az utolsó pillanatban.
    Az idén listát írta azokról a dolgokról, hogy miket szeretnék készíteni, és ha közbejön valami, felírom a listára, de nem kapkodok egyik dologból a másikba. Ha ötletem jön, akkor is a listára kerül, hogy rend legyen körülöttem :-) Most ez nekem nagyon bevált és a család is örül, hogy nem kapkodok :-) sok puszi

    VálaszTörlés
  4. Igen, tél utálat és időkibővítő nálam is játszik:) A te helyzeted sokkal rosszabb:(

    VálaszTörlés
  5. Drága Barbi! Mindennap gondolok Rád és szégyellem magam...:( ne írd,hogy ne tegyem,mert azon csak az segítene,ha csomagolnék és mennék a postára.
    Anyukám is tanítónő volt: nagyon szuper,ha rajzolsz a gyerekeknek,meg képekkel illusztrálsz! Biztosan nagyon szeretnek!!!!Írtó nehéz lehet ez a váltás: dolgozni,család, hobbi, egyéb....Hajjaj!DE: remekül veszed az akadályokat!
    És az a tündér kis Ábel pasikám hogyan van??????:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Tesó!
    Először is, ha bármiben segíthetünk Timossal szólj,vigyázunk Ábira ha kéred, sőt Zs-re is :) ha akarsz egy kis időt egyedül tölteni. Vagy gyere át hozzánk van egy csomó illatgyertyánk, meg fürdősó, keresek neked valami ambient zenét (pl.: esőerdő hangjai) és élvezd ki a hatalmas kádunkat. Telefon kikpacs és egy csésze meleg tea még pluszba. Mi meg lelépünk és tudsz töltődni. Utálatos a tél, de a futást nem tolnám a helyedben, mert az csinál majd időkibővítőt neked. Mert bár a futást időt fog elvenni, de kb a 2. hét után elkezd majd energiát termelni neked, na akkor viszont majd a kreatív gondolatok is megjönnek. Blogolvasóid most lehet szemöldöküket ráncolják majd, de a bloggal tuti leállnék vagy 2-3 hétre; félretenném. A legnagyobb művészek sem non stop alkottak. Számodra most a fő mottó: Minden percben RELAX. Egyetlen szabd perced se pocsékold el. Olyankor csukd le a szemed és képzeld el, hogy süt rád a nap és tavaszillat van. Asszem ennyit akartam. :)

    VálaszTörlés
  7. Barbi, egyrészt csatlakozom Mammkához, mármint ami a postára szaladást illeti...Másrészt? Tegnap pont hasonlóan optimista hangulatban sikerült írnom. A blogolásról ...no meg én , nem véletlenül , a felejtésről. Sok minden befolyásolt ebben...
    Pihenj, ha most éppen erre van szükséged. Néha azt is kell!!
    Azért elolvastam újra (tegnap) a blogod első bejegyzését. Lehet, hogy csak szomorúbb lettem tőle...
    puszillak

    VálaszTörlés
  8. Jaj, le legyél ilyen szomorkás! :) Majd jobb egy szebb idő, és akkor alkotsz és teszel! Vannak ilyen időszakok, pihenni is kell! Neked is kell idő nem csak másra, hanem magadra is! Kitartás! :)) Puszi

    VálaszTörlés
  9. Kedves Barbi!

    Vannak emberek, akik valóban jobban tudnak teljesíteni, ha közeledik a vészes határidő. Nem biztos, hogy ez hiba, van, aki így működik normálisan.
    Eszedbe ne jusson a blogolást abbahagyni, de ha szükséged van arra a 2-3 hétre, pihend ki magad, majd jössz, amikor és amivel tudsz.
    Bár én is szenvedek az időhiánytól, ezért lehet, hogy csak egy hét múlva veszem észre, hogy visszajöttél.. :)
    Minden jót kívánok és légyszi, ne stresszeld magad!!!

    Szeretettel: Mariann

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online