2011. január 7.

Élünk és virulunk


"Boldog karácsonyfát!"

Így köszöntött mindenkit Ábel az ünnepek alatt, míg el nem fogadta, hogy a fát nem kell kívánni senkinek, mert hozza azt mindenkinek a Jézuska. :D
Elindult az új év, a hétköznapok semmit nem változtak.
Továbbra is rendszeresen elkések a munkahelyemről (nem az órákról, csak szeretnék már egyszer fél nyolckor rendben beérni), húzom Ábit a bölcsibe a hóban, latyakban. Közben minden egyes autót az utcában végig meg kell nevezni (nagy franc, mert én mondjam, pedig már nálam is jobban tudja, a lámpáról is felismeri mindet, én csak a jelről). :)
Rengeteget fejlődött! A cumit már elteszi a szekrénybe, mikor beérünk a bölcsibe, csak alváshoz kéri, délután sem csüng a szájában. Itthon is kevesebbet. Nem reménytelen a helyzet.
26-án pedig egyszercsak bekattant neki, hogy a wc-szűkítővel a nagy vécére ülne pisilni. Azóta odajárunk. A nagy játékban néha megfeledkezik a dologról és elcsurran a téma, de nem gyakran. Az öblítés persze a lényeg! :D
Rengeteget dumál! A 26 gyerek zsivaja után epedve vágyom mindig a csendre, no hát nem igazán kapom meg. Zs lő a ps-sel, Á dumál és rohangál a kisautóval.
Kaptam karácsonyra a Kedvestől egy szépséges mp4 lejátszót, hát már nem a szervizben van!
Mint a mesében, hozta is meg nem is.
Hibás volt, így most javítják. :( Egy szám erejéig tudtam élvezni. Pedig néha olyan jó lenne kicsit kikapcsolni a zsivajt magam körül és ha már nem lehet csendre cserélni, legalább egy kis kedvencet jó lenne hallgatni. És milyen jó lesz majd, ha a jobb idő közeledtével (ami még távol van) megyek futni, mert kezdek terjedni... Persze a legfőbb, fülemnek kedves kedvenc Ábel kuruttyolása. Egyre nagyobb kedvvel magyaráz, szép mondatokban. Sőt néha egész választékosan. Csak pislogok, hol tanulta. Énekelget is, viszont néha megfejthetetlen miről. :) Csudapofa!
Alkotást nem tudok mutatni. Tudnék, de azt még nem kapta meg a tulajdonos. Addig tabu, bár a felét már Ő is látta. Hímzek egy Tralala hóembert, az elmúlt karácsonyra már nem készült el. Muszáj lenne mielőbb kibökni, már csak azért is, mert jelentkeztem Manka karácsonyi blogjába, ahol igyekszünk havonta egy karácsonyi mizériát a következő ünnepekig elkészíteni. :) Bőszen bököm a hóembert, talán kész lesz ebben a hónapban. Éééééés, készítem a Komódba szánt dolgokat. Jaj, annyira nem haladok most az ilyesmivel. Néha csak ülök, és nézek ki a fejemből. Fáradt vagyok. Mindegy, tavasszal majd kikupálódom, de azért remélem, hogy a komódos dolgokat nem fogom addig húzni. Ja, egy fotóalbumot is készítek és kilátásban van több, ünnepi ajándék (szülinapos). Ábelnek is készül valami csuda!
Majd meglátjátok milyen jó! :D
Biztosan kiötlünk Ninával is újabb kiteket, igencsak elkélne már a mintablogra is néhány új free. Ötlet van, idő nincs. :) Sosincs, ez rééééémes. Hogyan kellene csinálni? Pedig eddig működött az a bizonyos időkibővítőm, amit olyan sokan irigyeltetek. Ezek szerint kipurcant. :(
Most sok dolog kavarog a fejemben, biztosan egy csomó mindent elfelejtettem megírni, amit szerettem volna. Majd jövök úgyis, ha valami érdemleges történik velünk bármilyen fronton. :D

Puszi mindenkinek!


4 megjegyzés:

  1. Az időkibővítőt is szervízbe kéne adni:)
    Ne csüggedj! Nekem lenne némi időm varrni, de most kedvem nincs:( Tehát ha nem az idő, akkor van valami más...

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ahogy olvastam, amit Ábelről írtál, pont ugyanez volt Bencével, az én kisfiammal, amikor bölcsis volt. Mi teljesen nyáron szoktunk le a cumiról, amikor már szétrágta és együtt kidobtuk. Szerencsére könnyen beletörődött, hogy nem lesz másik.:-)
    Ő is pont ilyen szövegláda, most is épp itt ugrál körülöttem és Batman-t játszva menti meg a bajbajutottakat.
    Időből nekem is jó lenne több, csak én meg kipurcantam az év végi hajtásban (mindössze 3 nap szabadságom maradt decemberre), de január végén mindenképp szabadságot veszek ki. Addig meg gyönyörködöm a te (és a többi blogtársak) alkotásaidban. :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó volt olvasni Rólad/Rólatok egy kicsit bővebben! Kitartás, ahogy ismerlek hamarosan szebbnél szebb dolgokkal fogsz minket (képekben) megörvendeztetni! :-)

    sok puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online