2011. január 20.

Apróságok - Komódba velük...

Ezek a darabok a Komódban kötnek majd ki, de még annyi kezdemény van és rémesen nem jutok előbbre mostanában.

Ez a szívecske medál, ami egyben tűpárna is lehet, már csak láncért/zsinórért kiált. Az alapja kerámiagyurmából készült. Az egyik saját free mintám díszíti.





Íme, itt kötött ki Cupidó. :) Mini hímzés. A vászon fehér volt, kávéval és gyümölcsteával festettem meg. Szerettem volna, ha rózsaszínűbb lenne, de a kávé kerekedett felül, pedig abba csak épphogy belemártottam. Azért így is tetszik. Mit gondoltok, a minta köré tegyek-e még valamit? Vagy a sarkába egy szívecskét (gombra gondolok)?
A kis dobozt (a többi készülő dobozhoz hasonlóan) kopottasra festettem.
Mérete egész pici (belefér például egy jól összehajtogatott szerelmeslevél és egy gyűrű...) ;)





A miniben hímzett kávéscsészét is dobozra tettem. Egy kis foltvarrással körítve. A dobozt finom nescaféval fogom tálalni. :D Itt is arra gondoltam, hogy a varrás köré még teszek valamit: zsinórt, esetleg kávészemeket... ?

Tetszenek?

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű -mint mindig- mindegyik! a kávéscsésze nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek. Én a csészésre már nem tennék semmit, befejezettnek érzem, a Cupidosra is csak akkor, ha van stílusban nagyon jól illeszkedő gombod. Tudod, a kevesebb sokszor több.Már így is nagyon finom, míves és érzékeny darabok.

    VálaszTörlés
  3. A kávés nálam is nagy kedvenc. Irtó jól passzolnak hozzá ezek az anyagok.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online