2010. december 15.

Szerzemény


Ezt a szépséges kis bronz (vagy legalábbis olyan hatású, mert a súlya nem nagy) karácsonyfát a hét elején szereztem az egyik virágüzletben. Szemeztem vele már egy ideje, aztán nem bírtam tovább. Annyira szép dekoráció szerintem! :D Arra gondoltam, hogy az ágacskáira hímzek majd szíveket a free mintáim közül. Egyszer... :)

És nemrégiben felfedeztem a Picasan belül a Picnik képszerkesztőt, ami nagyon tetszik, ha valaki még nem próbálta, nézzen be, sok lehetőséget rejt! :D Ezt a fotót is így szerkesztettem. És a hóemberes havasat, a swap5-ös fotókat is.

4 megjegyzés:

  1. Dejóóó!! én is nagyon szeretem az ilyen jellegű dekorációkat :))

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Kár lett volna otthagyni! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges... szívekkel pedig tüneményes lenne!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online