2010. december 5.

Swap5

Nagy öröm és szerencsés véletlen, hogy Marcsi swap angyalkája lettem! :)


Ezeket tettem a csomagjába:

Régi kis üvegedényből készült tűpárnát.

(Alexandrina's freebies
Nina's Threads - Noel)



A Merry X-mas mintám kit-borítójára tervezett fenyődísz másodpéldányát :).

(design your own - Merry X-mas
Nina's Threads - Valentine)



Levegőn száradó gyurmából készült terrakotta szív-gombocskákat,
egy diót, amibe apró charmokat rejtettem.


Mindent ebbe a karácsonyi dobozkába rejtettem, ami lehet majd akár ünnepi bonbonos doboz.

(LHN - Snow white
Nina's Threads - Valentine)

Tettem még a dobozba fimó cukorkákat, csokit, angyal alakú kerámia fenyődíszt, egy szegfűszeg illatú szappant és a Winter Forest kit-et.

Nagy-nagy szeretettel készítettem mindent!
Boldog vagyok, hogy minden értelemben célba talált Marcsinál! :)
Köszönöm Nina az újabb remek szervezést!

6 megjegyzés:

  1. Én mindig csak ámulok, olyan szépségeket készítesz. Bárcsak nekem is lenne több kézügyességem (no nem a hímzéshez, hanem a befejezéshez).
    Gyönyörűek ezek is!

    VálaszTörlés
  2. Csodás ajándékok! Nagyon tetszenek.
    De nekem nem valószínű, hogy eszembe jutott volna, hogy kinyissam a diót. Azt hiszem felakasztottam volna valahová. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű minden ajándékod!
    A dió hatalmas ötlet és az üvegtálka tűpárna is nagyon,nagyon! :))

    VálaszTörlés
  4. Csodás ajándékok!!:)Meghiszem ,hogy Marcsi teljesen oda volt/van érte!!:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szerencsés vagyok, hogy Barbi lett az angyalkám.
    Igényesen szépen elkészített ajándékokat kaphattam. Nem is egyet, hanem sokat, sokat, s a legapróbb dolog is telitalálat lett. Köszönöm, hogy ily nagy gonddal és szeretettel készítetted el nekem a meglepijeim, Barbi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online