2010. december 27.

Piros 12





Készítettem 12 kis csillagot a fánkra.
Az ötletet az a csillag adta, amit egyszer Nina az ajádékomba tett. :)
Két kartont bevontam textillel. Az egyiket felragasztottam egy gyapjúfilc darabra, majd körbevágtam a kilógó filcet cikk-cakk ollóval. A másik csillag belsejére spárgát ragasztottam akasztónak, majd a két csillagot összeragasztottam, préseltem is egy kicsit (lám mire jó a kőmozsár...). :) Végül fa gyöngyökkel díszítettem mindegyiket.
Készült még pár angyalszárny is a nyers színű gyapjúfilcből a Praktika újság mintája alapján. Valójában ajándékokra tettem belőlük, ami maradt, azt aggattam a fára, de jövőre gyarapodni fognak, mert tetszenek! :D

6 megjegyzés:

  1. De szép dekorációid vannak!
    Ez a csillag valóban remek a fára, is :)) Jó ötlet, elteszem jövőre :)
    Oylan jó hangulatosak a képeid is, most nagyon jól esik nézegetni hosszan.. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek. :)) Remek ötlet mindkettő!

    VálaszTörlés
  3. Az kimaradt, hogy amúgy is imádom ezt a fajta pöttyös anyagot. :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a pöttyös csillag és az angyalszárnyacska is! Talán jövőre...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépeket készítettél ismét! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek - tetszenek a csillagjaid és az angyalszárnyacska is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online