2010. december 27.

Karácsonyi kitűző


Az osztályunk karácsonyi műsorán viseltem először.
Mi adtuk elő a betlehemest. Tündériek és ügyesek voltak! Izgalmas volt, nemcsak a betanítás és az előadás miatt, hanem mert az utolsó héten kötőhártya gyulladása lett egy angyalkánknak (végül ő rendbe jött és rettentő büszkén táncolt a többiekkel), és a Józsefünkön egy nappal a nagy esemény előtt kijött a bárányhimlő. Szerencsére egy pásztor ügyesen betanulta egy este alatt a szerepét, egy másik kisfiú (aki bárányka lett volna) pedig kívülről tudta pásztorunk szövegét.
Ügyes kis csapat! :D
Nos, erre a jeles eseményre varrtam ezt a kis kitűzőt.
Az ötletet Bebinél láttam, Tőle kértem. Ő fenyődísznek készítette el.
Viseltem utána tesóméknál is. :) Jövőre is kitűzöm az ünnepek alatt.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!
    Jobb, és más mint az enyém...Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ugyan Bebi! Egyáltalán nem jobb, csak tényleg más. :)

    VálaszTörlés
  3. The pin is so pretty and your little work hand...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!
    .............BÙÈK!................

    VálaszTörlés
  5. nagyon édes kis kitűző!:)
    Ábeled pedig nagggyon arnyos és milyen nagy már!:DD

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online