2010. december 31.

Ígéretek helyett...


...úgy döntöttem, inkább megköszönöm a sok jót, ami a sok rossz mellett történt ebben az évben. A rossz dolgokat is elfogadom, mert azok is okkal történnek, de igyekszem mindig csak a jóra koncentrálni. Hisz ez az optimizmus lényege nem? És én mindig optimistának tartottam magam. Ki sorsnak, ki a véletlennek, ki Istennek tulajdonítja a dolgok folyását. Én a Jóistennek mondok köszönetet. Az ígéreteket pedig úgysem tudom betartani...

Köszönöm,
  • hogy el bírtuk viselni a családdal együtt a többszörös gyászt
  • hogy lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba
  • hogy új munkahelyem lett, ahová menet útba esik a bölcsi, nem kell buszoznom nap, mint nap, több időm marad itthon mindenkire és mindenre
  • hogy az új kollégáim kedvesen fogadtak, segítettek
  • hogy az osztályom gyerkőcei kedvesek, a szüleik megértőek, türelmesek
  • hogy a családban még mindig mindenkinek van munkahelye
  • hogy csurrant-cseppent pénz a nem túl fontos, de lelkünknek jó dolgokra is (mint például az internet, és blogolhatok)
  • hogy nem vagyunk betegek, és a kisebb kórságokon is hamar túljutunk
  • hogy Ábel jól érzi magát a bölcsiben és nagyon szépen fejlődik, sokat beszélget
  • hogy szépen ülhettük meg az ünnepeket, lehetett plafonig érő karácsonyfánk, sok szép ajándékkal
  • hogy megvendégelhettem a családomat
  • hogy mosolyt csalhattam a kisfiam arcára
  • hogy megölelhetem a férjemet, anyukámat, öcsémet
  • hogy két nagymama és egy dédi rajonghatja körbe Ábelt
  • hogy az idén is tudtunk nyaralni
  • hogy szépíthetem a kis lakásunkat, közelében sem vagyunk a szörnyű katasztrófáknak
  • hogy segíthettünk a nem ilyen szerencsés családoknak
  • hogy a munka mellett is van időm a hobbimra
  • hogy mindig jön új ötlet
  • hogy létrejöttek a kitek és a Székely Sampler
  • hogy szeretik mások is a munkáimat
  • hogy lett egy végtelenül jó, igaz barátnőm
  • hogy a régi igaz barátnőim is még mellettem vannak
  • hogy sok-sok kedves barátom van a blogvilágban is
.... folytathatnám a sort, de nem is jut eszembe minden, annyi sok-sok jót adott az ég ebben az évben is.
Köszönöm Istenem!
Most már nyugodt lélekkel zárom a régit és kezdem az új évet!

16 megjegyzés:

  1. köszönöm...,
    hogy ezzel a blogbejegyzéseddel magamat is emlékeztethetem mindarra, amiért hálásnak kell lennem, nem csak egy évben egyszer, hanem NAP MINT NAP!
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, amit megosztottál velünk. Engem is elgondolkoztatott. Áldott új esztendőt kívánok mindannyiotoknak! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, sokunkat ráébresztettél, hogy a jót természetesnek vesszük, hajlamosak vagyunk a rosszat többször felmelegetni

    VálaszTörlés
  4. Barbi, nehéz dolog olykor elfogadni azt ami van, akár jó, akár rossz. Azt kívánom, hogy jövőre csupa szíveteknek kedves dolog történjen veletek! Remélem, többször tudunk majd találkozni és lesznek még közös alkotások. :)))

    VálaszTörlés
  5. Ehhez nem is nagyon tudok már mit hozzátenni, oylan szépen leírtad :)
    Kívánom, hogy soha rosszabb éved ne legyen, de inkább csak jobb, és remélem, hogy 2011-ben is sok kedves pillanatról és csodás alkotsról olvashatok itt nálad :)

    VálaszTörlés
  6. Kívánom,hogy egy év múlva még hosszabb legyen a sor! :))

    VálaszTörlés
  7. Ehhez csak annyi a megjegyzésem:
    Sikerekben gazdag , boldog új évet kívánok neked és családodnak!:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Barbi,B.Ú.É.K. Nektek!:)

    VálaszTörlés
  9. Én pedig köszönöm, hogy olvashatlak és gyönyörködhetem az alkotásaidban!
    Kívánok olyan új évet, amilyet szeretnél.

    VálaszTörlés
  10. Legyen legalább ennyire sikeres a jövő éved is, boldog 2011-et kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  11. Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek( :)

    VálaszTörlés
  12. Én is most elrágódtam azon, mi mindent köszönhetek ebben az évben, nekem bizony az életem jobbra fordult az idén, a korábbiakhoz képest.
    Köszönöm őszinte soraidat és kívánom neked, hogy sok jó történjen veled az új évben...

    VálaszTörlés
  13. Azt kívánom én is neked, amit te magadnak! Csupa jót!!!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Barbi!
    Öröm volt olvasni a soraidat! Nagyon köszönöm, hogy emlékeztettél arra, ami egyébként sokunk számára természetes...és mégis...ha nem lenne...
    Minden szépet és sok-sok gyönyörűséges hímzést Neked az új esztendőre!
    Betti

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online