2010. december 13.

Hóember


Nem most "gyúrtam", bár ma egész nap esett a hó mifelénk. :)
(Olyan jó, hogy fehér karácsonyunk lesz, bár utána remélem, gyorsan elolvad...)
Fura lett szegényke, mintha hályog ülne az egyik szemén, mert színátmenetes fonallal hímeztem rá. Így az egyik fekete lett, a másik szürke. Egye fene, így hagytam. Ilyen lett, ettől lett ő Ő. :)
A sálnak kanyarított kockás szalagot sem vasaltam meg. Szén helyett fa gombokat kapott. Úgy látszik aznap még szétszórtabb voltam, mint vagyok. A kis csálé kosarat is én fontam egy régi kézműves továbbképzésen. Persze nem ilyen alakúra terveztem, de ennyit a kosárfonó tudományomról. Egyébként tetszik ez a technika, lehet, hogy egyszer majd több figyelmet szentelek neki. :) Hóemberemnek minden esetre most épp megfelel egy kis raffiával, a mikulás virág árnyékában. :) És kapott egy apró cukorpálca kitűzőt is (amit nem tűztem, hanem öltöttem az orrával egyetemben).
Ó, és bár ma Luca napja, én biz' nem kotlottam és varrtam is, mert holnap útra kel egy arasznyi babácska egy tündéri kislányhoz. :)

5 megjegyzés:

  1. de aranyos lett! nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jópofa :)))

    VálaszTörlés
  3. És még mindig esik rá a hó:))
    Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megtetszett ez a kis szerény hóember, aki hívogatóan tárja ki a karjait egy kis hócsatára... nagyon aranyoska!

    (Nálunk ma reggel esik ELŐSZÖR A HÓ!!!!)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora nagyfiad lett!

    Csodaszépeket alkottál mostanában is:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online